soko je napisao/la: ↑31 jul 2025, 20:22
Asteriks je napisao/la: ↑31 jul 2025, 06:00
U Koridor 5c uloženo je više od 3 milijarde KM od 2000. god. Od toga, dobili smo oko milijardu KM bespovratnih sredstava od EU, plus povoljni krediti. Bilo bi još stotine miliona, da radovi teku po planu i da su 50% ispoštovani rokovi.
Jedini pravi izazov je tunel Prenj, koji neće biti završen do 2030.
Pravi podvig je npr. autoput Tauern koji ide kroz Alpe i dug je 190 km. Napravljen za dvije decenije.
Nemaš ama baš nikakvog izgovora što su za 25 godina izgradili oko 230 km. Mogli su mahom tri puta više.
Inače EU je od 1996. uložila u BiH preko 3,5 milijardi na razne projekte. Problem je što BiH trenutno koristi samo 15% od mogućih raspoloživih stedstava.
Da se napravi 1 km autoputa po drzavama tipa BiH kosta mozda nekih 10 miliona eura. 100 km ode bilion(milijarda) eura.
Fkt ne znam o čemu vi pišete. Neće nam valjda sve EU finansirati bespovratnim sredstvima, da se oslonimo na sadaku.
Po litri goriva prodanog na bh tržištu, plaćaju se dvije putarine. Jedna od njih je za izgradnju autoputeva. Od 2009., po osnovu putarine za gradnju autoputeva i rekonstrukciju ostalih puteva, skupilo se preko 3 milijarde KM. Eto nek ostavimo pola za izgradnju.
Onda tu su povoljni krediti itd.
Dobio si milijardu bespovratnih sredstava. Dobio si još toliko uz povoljne uvjete vraćanja. Imaš iz vlastitih sredstava skoro 2 milijarde. Da su ispoštovani rokovi plus otvorili nova gradilišta, od EU bi imali duplo.
Ako za ove iznose, kroz toliko godina nisu u stanju napraviti 500 km autoputa, te 300 brze ceste, onda ih s pravom možemo nazvati lopovima.
Ebte BiH predstavljate kao Nepal.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.