Forum sve stariji,zadnja mlada nada bio sarmelino

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Forum sve stariji,zadnja mlada nada bio sarmelino
Nema svijet kešovine. Baš se vidi da većina nema dovoljno ni za osnovne ljudske potrebe. Ne treba zaboraviti ni kuknjavu o ženama. Rijetko ko ima uspjeha i u toj sferi.
I pizza je prvobitno bila sirotinjsko jelo
I dalje je
Ukusi su razliciti jbgAshburtonG je napisao/la: ↑19 jul 2025, 10:03Stvarno ne mozes ozbiljno nikog shvatit ko preporucuje cevape u Limenci kao nesto bas dobro. Tipicni siptarski cevapi kod kojih jedino valja lepina. Ja kad sam dole, kod siptara uzmem samo lepine i raspalim rostilj.
Mi još nismo savladali ni šaht kao tehnologiju. Kod nas je svaki šaht ili rupa ili izbočina. Mislim da trebamo od toga krenuti, ako ništa, onda zbog krajnica, ležajeva, lafeta, itd...
Trenutno prema Mostaru ako ideš, nema potrebe da znaš voziti. Izađi i guraj vozilo lagano. Otprilike ti je takva brzina i kad si za volanom.feniksptica je napisao/la: ↑19 jul 2025, 10:52Kad se to sve sredi nek neko nauci vozace kako se vozi
Na kraju će koštati ko The Big Dig.U prvoj polovini godine trebalo je biti otvoreno gradilište na dionici Ozimica – Poprikuše između između Žepča i Maglaja, u dužini od 12,8 kilometara. Ovo je jedina dionica u sjevernom dijelu Koridora 5C kroz Federaciju koja nije u izgradnji.
No, do početka radova nije došlo niti će, kako se čini, uskoro doći, jer je u maju ponovo pao tender za izbor kompanije koja će vršiti nadzor radova, o čemu je BiznisInfo.ba pisao. Ovo je drugi put da pada spomenuti tender i navodno se ovdje situacija dosta iskomplicirala i ishod se ne nazire.
Zastoj radova u Hercegovini
Osim toga, trebali su početi radovi, ili barem biti potpisani ugovori, za tri dionice kroz Hercegovinu. Riječ je o dionicama Tunel Prenj u dužini od 12,4 kilometra, Mostar sjever – Mostar jug dužine 14,2 kilometra, te Mostar jug – Tunel Kvanj dužine 9,2 kilometra.
Ni za jednu od ove tri dionice još uvijek nisu potpisni ugovori za izgradnju, iako se oni najavljuju već dugo vremena i tvrdi se da je procedura pri samom kraju. Rokovi su pomjerani nekoliko puta a krajem prošle godine tvrdilo se da se sve biti gotovo početkom 2025. godine, odnosno da će radovi moći krenuti.
Paralelno s tim, dionice za koje je rečeno da će biti puštene u promet, nisu ni blizu kraja.
Početkom juna istekao je rok za izgradnju dionice Putnikovo Brdo – Medakovo kod Tešnja, u dužini od 8,5 kilometara. BiznisInfo.ba je početkom jula obišao ovu dionicu, na kojoj radove izvodi kompanija Euro-Asfalt, te se uvjerio da radovi ne samo da nisu završeni, već nisu ni blizu kraja.
Iz “Autocesta FBiH” su također tvrdili da će ove godine pustiti u promet dio autoputa u dužini od deset kilometara između Stare stanice i Golubinje, sjeverno od Zenice. Dosad radovi nisu završeni niti je dionica u promeru.
Također se tvrdilo da će u prometu biti dionica Buna – Počitelj duga 7,2 kilometra. No, u ovom slučaju je riječ o dionici koja je u potpunosti završena prije nekoliko godina, a jedini razlog zašto nije ranije puštena u promet jeste činjenica da ne vodi nigdje, odnosno da završava pod brdom.
Puštanje u promet ove dionice imat će smisla tek kad se završi cijeli autoput do petlje Mostar jug, a to neće biti uskoro.
Osim kašnjenja, veliki problem je i što raste cijena izgradnje dionica koje su već ugovorene i čija je realizacija u toku.
Vijeće ministara BiH je početkom ovog mjeseca prihvatilo prijedlog amandmana s kreditorima koji se odnosi na dionicu Medakovo – Poprikuše na Koridoru 5C. Amandmanom se procijenjeni troškovi za realizaciju ovog projekta uvećavaju i sada iznose čak 722 miliona eura u odnosu na prvobitno predviđenih 391 milion eura.
Istovremeno se produžava razdoblje provođenja za dvije pune godine, do kraja 2027. godine, umjesto ranijeg roka do kraja 2025. godine.
Cijene drugih dionica također su porasle i već se moralo pregovarati o dodatnom novcu za njihovu realizaciju.
Ja mislim da NIKO od Tuzlaka ne jede u limenci ćevape.
Trenutno korisnika/ca: feniksptica, VensanKasel i 13 gostiju.