VensanKasel je napisao/la: ↑27 jun 2025, 10:50Mbike ima Garmin ...
Vjerovatno ima jeftinijih drugih , ali eto na prvu .
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.
"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic
Rona i Leao - Mjauuu 🐈
Devedesetka - 👏👏
Velid Spaho - Dobro je
G.B.
"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic
Rona i Leao - Mjauuu 🐈
Devedesetka - 👏👏
Velid Spaho - Dobro je
Re: Automobili, motori...
Legendarni Jeep Willys, robusni terenac koji je u nekim bitkama i poslije njih, bio ključan saveznički alat tokom WW2. Omogućavao je mobilnost, komandovanje i logistiku na frontovima. Posebno se istakao u Normandiji, gdje je odmah po iskrcavanju korišten za prevoz ranjenika i oficira, u Italiji na teškom planinskom terenu, te u Bitci za Ardene, gdje je po snijegu i ledu održavao vezu i dovozio pomoć.
Također, preko Lend-Lease programa, SAD su isporučile oko 50.000 ovih Jeep Willys vozila Sovjetskom Savezu, čime su značajno pomogle Crvenoj armiji u kretanju kroz teške terene i unapređenju njihove operativne pokretljivosti.
Prvi pravi čistokrvni terenac.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Xiaomi i Kinezi općenito napreduju krupnim koracima.
Ovo što je Xiaomi uradio sa YU7 je potencijalni šamar ostatku svijeta.
Prepoznatljiv dizajn i unutra i vani, prostor, ogromne konjaže i ogromne baterije, te kako mogu vidjeti dosta kvalitetni materijali unutra. Ostaje još crash test da se vidi koliko dobro je sve to složeno, a ukoliko i to bude na nivou ovo je prvo auto na struju koje mi se sviđa. uz određene subvencije države ako dođemo do EU u dvije godine kada bi možda i ovo auto moglo biti u Evropi to bi bio big deal.
Ono što mi se sviđa, imaju ogroman ekran, ali imaju i tipke originalno integrisane da se i ne primjete, ovo je pravac u kojem trebaju da se prave auta, a ne gdje su svi Njemci otišli sa potpunim izbacivanjem fizičkih tastera. I ovaj glavni ekran sa brzomjerom mi je bolje integrisan nego kod elektro vw naprimjer gdje to izgleda jadno skroz. Pogotovo mi VW sa ID3 nije jasan sa naslonima za ruku kao u Dacie ili u jeftinom busu? Niti je neka ušteda a enterijer izgleda tako siromašno.
Također što mi se sviđa kod ovog YU7 jeste da je rađen kao pravi auto, nema tu nekakvih pretjeranih eksperimenata, volan je okrugao, komande kao u klasičnih auta, raspored svega je tamo gdje volim da bude.
Što se tiče unutrašnjosti dosta luksuzno i kvalitetno djeluje, a ni zadnja klupa nije zapostavljena, čak i pravi mini frižider su uspjeli integrisati. Pod haubom ima 140l utovarnog prostora plus ogroman prtljažnik.
A posebno sam se iznenadio što sve 3 kategorije opreme dolaze sa cca100kwh baterijom, a početni model ima preko 300hp, pa sve do 700hp koje ima najjači Max.
Sumnjam da može obećanih 700km, gradske vožnje vjerovatno da, ali otvorene ceste mislim da je 500km nešto očekivano, što nimalo nije loše.
I šta mi se posebno sviđa, nema klot opreme, sve je jedna oprema, samo imaš motorizaciju i bateriju. Bar je tako prije neki dan bilo kod BYD hibrida, i opet sam se iznenadio koliko kvalitetno to rade. Zaj.ebi onu klot opremu kod njemaca, to kao da nije auto, reciklirana sjedišta itd.
Ovo što je Xiaomi uradio sa YU7 je potencijalni šamar ostatku svijeta.
Prepoznatljiv dizajn i unutra i vani, prostor, ogromne konjaže i ogromne baterije, te kako mogu vidjeti dosta kvalitetni materijali unutra. Ostaje još crash test da se vidi koliko dobro je sve to složeno, a ukoliko i to bude na nivou ovo je prvo auto na struju koje mi se sviđa. uz određene subvencije države ako dođemo do EU u dvije godine kada bi možda i ovo auto moglo biti u Evropi to bi bio big deal.
Ono što mi se sviđa, imaju ogroman ekran, ali imaju i tipke originalno integrisane da se i ne primjete, ovo je pravac u kojem trebaju da se prave auta, a ne gdje su svi Njemci otišli sa potpunim izbacivanjem fizičkih tastera. I ovaj glavni ekran sa brzomjerom mi je bolje integrisan nego kod elektro vw naprimjer gdje to izgleda jadno skroz. Pogotovo mi VW sa ID3 nije jasan sa naslonima za ruku kao u Dacie ili u jeftinom busu? Niti je neka ušteda a enterijer izgleda tako siromašno.
Također što mi se sviđa kod ovog YU7 jeste da je rađen kao pravi auto, nema tu nekakvih pretjeranih eksperimenata, volan je okrugao, komande kao u klasičnih auta, raspored svega je tamo gdje volim da bude.
Što se tiče unutrašnjosti dosta luksuzno i kvalitetno djeluje, a ni zadnja klupa nije zapostavljena, čak i pravi mini frižider su uspjeli integrisati. Pod haubom ima 140l utovarnog prostora plus ogroman prtljažnik.
A posebno sam se iznenadio što sve 3 kategorije opreme dolaze sa cca100kwh baterijom, a početni model ima preko 300hp, pa sve do 700hp koje ima najjači Max.
Sumnjam da može obećanih 700km, gradske vožnje vjerovatno da, ali otvorene ceste mislim da je 500km nešto očekivano, što nimalo nije loše.
I šta mi se posebno sviđa, nema klot opreme, sve je jedna oprema, samo imaš motorizaciju i bateriju. Bar je tako prije neki dan bilo kod BYD hibrida, i opet sam se iznenadio koliko kvalitetno to rade. Zaj.ebi onu klot opremu kod njemaca, to kao da nije auto, reciklirana sjedišta itd.
Re: Automobili, motori...
300 000 narudžbi već za YU7.
Posljednji će čekati isporuku do 15 mjeseci. Nevjerovatan boom su izazvali agresivnom cijenom. Ostatak svijeta je lupao cijene predstavljajući to kao novu tehnologiju, a ovo će biti težak udarac za njih. SU7 je stigao u Evropu na Njemačkim tablama, ali samo kao testni model, masivna prodaja neće biti prije 2027.
A prave ova auta kao da su počeli prije 130 godina, počeli su donositi vlastita inovativna rješenja i nove tehnologije.
Danas Kineskom kvalitetu vjerujem isto kao švabi. Nevjerovatnom brzinom oni napreduju u svakoj mogućoj privrednoj branši.
A prave ova auta kao da su počeli prije 130 godina, počeli su donositi vlastita inovativna rješenja i nove tehnologije.
Danas Kineskom kvalitetu vjerujem isto kao švabi. Nevjerovatnom brzinom oni napreduju u svakoj mogućoj privrednoj branši.
Re: Automobili, motori...

Zamimljivo je vidjeti Fiat Ducata, koji je najprodavanije komercijalno vozilo u Švabiji u junu, te usput i najtraženiji kamper.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Pozdrav, da li neko može reći mišljenje o Nissan Qashqaiu druge generacije 2015. ili 16. svejedno?
-
Mostarwolf1981
- Postovi: 4015
- Pridružen/a: 30 jun 2019, 20:35
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
pozz ekipa, nakon sto sam kupio golf 6 za par dana se pojavila lampica oil pressure engine off owner's manual, kod jednog majstora otisao zamijenio mi senzor nivoa ulja i zamijenio ulje ( stavio engol ulje).. nakon 2 mjeseca opet mi se pojavila ista lampica i odem kod drugog majstora on zamijenio senzor pritiska ulja i hajd' ferceralo je tako 3mj sigurno bez izbacivanja greske, i neki dan opet isto izbaci 2 3x, i nakon toga se nije palila vise.. citam kao da bi moglo biti do viskoznosti ulja, pa ne znam je li iko imao slicnih slucajeva
Re: Automobili, motori...
Ne znam kakvo je to ulje Engol, prvi put čujem?
Vw propisuje Castrol 5w30, ja se držim toga. Izmjena 15k, ni od toga ne odustajem ma koliko god majstori i ljudi pojedini pričali da se mijenja na 10k. A svi majstori kažu dođi nakon 10k, čak neki i u kompjuteru mijenjaju da odbrojava do 10k, a ne kako je fabrika stavila na 15k.
Ova najnovija auta kažu 30k, to već izgleda previše, znaćemo po zapisanim servisnim intervalima kada ti polovnjaci dođu kod nas da li je to stvarno dovoljno da se servis radi na čak 30k.
-
Mostarwolf1981
- Postovi: 4015
- Pridružen/a: 30 jun 2019, 20:35
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
mislim da je ulje kupljeno u motorexu, oko 80KM.. nakon ovih desavanja sam i ja citao pa kazu da je za vw castrol najboljeHuske je napisao/la: ↑09 jul 2025, 14:05Ne znam kakvo je to ulje Engol, prvi put čujem?
Vw propisuje Castrol 5w30, ja se držim toga. Izmjena 15k, ni od toga ne odustajem ma koliko god majstori i ljudi pojedini pričali da se mijenja na 10k. A svi majstori kažu dođi nakon 10k, čak neki i u kompjuteru mijenjaju da odbrojava do 10k, a ne kako je fabrika stavila na 15k.
Ova najnovija auta kažu 30k, to već izgleda previše, znaćemo po zapisanim servisnim intervalima kada ti polovnjaci dođu kod nas da li je to stvarno dovoljno da se servis radi na čak 30k.
samo nikako skontat zasto se pali ta lampica s vremena na vrijeme
Re: Automobili, motori...
jesu li majstori priključivali dijagnostiku? Kod vw je sve otključano, dijagnostika skoro uvijek pokaže gdje je problem.Mostarwolf1981 je napisao/la: ↑09 jul 2025, 14:18samo nikako skontat zasto se pali ta lampica s vremena na vrijeme
Da ne kažem za bolje majstore doktore koji učitaju parametre unutar motora itd.
Re: Automobili, motori...
Pritisak ulja motora mjeri se mehanički spravom zvanom manometar, tako što se izvadi automat itd.Mostarwolf1981 je napisao/la: ↑08 jul 2025, 14:24pozz ekipa, nakon sto sam kupio golf 6 za par dana se pojavila lampica oil pressure engine off owner's manual, kod jednog majstora otisao zamijenio mi senzor nivoa ulja i zamijenio ulje ( stavio engol ulje).. nakon 2 mjeseca opet mi se pojavila ista lampica i odem kod drugog majstora on zamijenio senzor pritiska ulja i hajd' ferceralo je tako 3mj sigurno bez izbacivanja greske, i neki dan opet isto izbaci 2 3x, i nakon toga se nije palila vise.. citam kao da bi moglo biti do viskoznosti ulja, pa ne znam je li iko imao slicnih slucajeva
Mnogo pouzdanija metoda nego da ga slopčaš na diagnostiku, u ovom slučaju.
Ako manometar pokaže da je nizak, moguće da je stradao neki vitalni dio kao npr. ležajevi radilice.
Iskusan stručnjak u sličnoj situaciji preporučit će prije da ubaciš drugi motor, nego nešto da mijenjaš.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Nađi pravog majstora, to ti je to. Od njih 10, 8 su dobri, ali dvojica su vrhunski.
"Last time they count me out, what I do Game 6?"
- Centre forward
- Postovi: 6343
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Majstore, kako je 15k OK, a 30 nije, ako je i jedno i drugo propisala "fabrika" ?
Naš kvalitet goriva i uglavnom švercovanog ulja implicira da bi ulje trebalo mijenjat' svakih pet hiljada.
Meni je žao ovog momka koji je dopustio da mu majstor koji radi sa Motorexom ulije Engol ? Ulje za koje nemaš pojma ni čije je, ni odakle je.
VW je nekad preporučivao Šel, pa Castrol, sutra možda Total. Sve zavisi ko više plati.
Ulijte Ravenol ili Liqui Moly i vozite bez brige. Nije loše ni Fuchs. Nekad sam radio malo s tim. Niko mi se nije žalio, čak naprotiv.
Naš kvalitet goriva i uglavnom švercovanog ulja implicira da bi ulje trebalo mijenjat' svakih pet hiljada.
Meni je žao ovog momka koji je dopustio da mu majstor koji radi sa Motorexom ulije Engol ? Ulje za koje nemaš pojma ni čije je, ni odakle je.
VW je nekad preporučivao Šel, pa Castrol, sutra možda Total. Sve zavisi ko više plati.
Ulijte Ravenol ili Liqui Moly i vozite bez brige. Nije loše ni Fuchs. Nekad sam radio malo s tim. Niko mi se nije žalio, čak naprotiv.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Nekoliko zadnjih godina koristim Mobil i nemam nikakvih zamjerki.
Ubi Concordia, Ibi Vicktoria
Re: Automobili, motori...
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- rio_Ferdy88
- Moderator
- Postovi: 29499
- Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
- Lokacija: Tamni Vilajet
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Lucid Air Grand Touring set a new Guinness World Records title for the longest journey by an electric car on a single charge with an astonishing 1,205 kilometers.
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
- Centre forward
- Postovi: 6343
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ko nije (još uvijek) pazario ljetne gume ima dobra akcija na olx za Continental PC7 za nekih 150 KM. Dimenzije su 205 55 16.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Najprodavaniji motor svih vremena je Chevrolet Small Block V8 motoru LS serije, čiji je životni vijek trajao približno sedam decenija.
Proizvedeno je više od 100 miliona primjeraka Chevy Small-Blocka, što ga čini najmasovnije proizvedenim automobilskim motorom koji je svijet ikada vidio.
Ideja za Chevy Small Block rodila se iz očaja. Bila je 1954. godina, a novi model Chevrolet Corvette nije "zapalio" automobilski svijet, na veliko razočaranje Chevroletovih rukovodilaca.
Prodaja Corvette je krenula toliko loše da se General Motors poigravao sa idejom da ukine model. Međutim, čovjek po imenu Ed Kol dobio je zadatak da Corvette dobije više snage. Stoga se obratio Pontiacu za dizajn ventila i krenuo u stvaranje novog motora, prenosi b.92.
Na kraju je V8 prešao put od crteža do proizvodnje za samo 15 nedjelja. Novi V8 motor odmah su počeli da ugrađuju u Corvette iz 1955. i u Chevrolet Bel Air. Novi 4,3-litarski motor sa malim blokom proizvodio je 195 KS kada je bio opremljen četvorocilindričnim Rochester karburatorom, 65 KS više nego problematični prethodnik Blue Flame.
Tražnja je naglo porasla, a uspjeh se od tada može direktno povezati sa brzom reakcijom Eda Kola i njegovog tima.
Naravno, izvedeno je nekoliko varijacija kultnog motora (LS porodice), rasla je zapremina i mijenjala se tehnologija, a LS se zadržao u proizvodnji između sredine 1950-ih i 2014.
Na kraju, motor je sa 4,3 litra došao do 6,6 litara, čime se približio kategoriji većih motora. Najpoznatija verzija je 5,7-litarska koja se pojavila 1997. godine sa Chevrolet Corvetteom C5.
Taj motor, LS1, bio je izrađen od aluminijuma i mogao je da isporuči 350 KS pri 5600 o/min. GM ga je koristio i u porodičnim automobilima, limuzinama, kombijima, pikapovima.
Motori serije LS pokretali su velik deo GM-ove ponude više od 20 godina. LS je 2014. godine zamenjen novim LT motorom, a treća generacija V8 motora bila je potpuno novi dizajn koji je poboljšao sve što je naučeno sa LS-om.
Ukupno je proizvedeno više od stotinu miliona motora LS serije.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 16686
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Jedva čekam da se pocastim jednim takvim. Corvette C8 6.2 V8 LT. Ja razumijem sto to auto nije namijenjeno krivine. U Sjevernoj americi imaš bukvalno 3 krivine, ostalo sve pravac haha.Asteriks je napisao/la: ↑11 jul 2025, 16:30Najprodavaniji motor svih vremena je Chevrolet Small Block V8 motoru LS serije, čiji je životni vijek trajao približno sedam decenija.
Proizvedeno je više od 100 miliona primjeraka Chevy Small-Blocka, što ga čini najmasovnije proizvedenim automobilskim motorom koji je svijet ikada vidio.
Ideja za Chevy Small Block rodila se iz očaja. Bila je 1954. godina, a novi model Chevrolet Corvette nije "zapalio" automobilski svijet, na veliko razočaranje Chevroletovih rukovodilaca.
Prodaja Corvette je krenula toliko loše da se General Motors poigravao sa idejom da ukine model. Međutim, čovjek po imenu Ed Kol dobio je zadatak da Corvette dobije više snage. Stoga se obratio Pontiacu za dizajn ventila i krenuo u stvaranje novog motora, prenosi b.92.
Na kraju je V8 prešao put od crteža do proizvodnje za samo 15 nedjelja. Novi V8 motor odmah su počeli da ugrađuju u Corvette iz 1955. i u Chevrolet Bel Air. Novi 4,3-litarski motor sa malim blokom proizvodio je 195 KS kada je bio opremljen četvorocilindričnim Rochester karburatorom, 65 KS više nego problematični prethodnik Blue Flame.
Tražnja je naglo porasla, a uspjeh se od tada može direktno povezati sa brzom reakcijom Eda Kola i njegovog tima.
Naravno, izvedeno je nekoliko varijacija kultnog motora (LS porodice), rasla je zapremina i mijenjala se tehnologija, a LS se zadržao u proizvodnji između sredine 1950-ih i 2014.
Na kraju, motor je sa 4,3 litra došao do 6,6 litara, čime se približio kategoriji većih motora. Najpoznatija verzija je 5,7-litarska koja se pojavila 1997. godine sa Chevrolet Corvetteom C5.
Taj motor, LS1, bio je izrađen od aluminijuma i mogao je da isporuči 350 KS pri 5600 o/min. GM ga je koristio i u porodičnim automobilima, limuzinama, kombijima, pikapovima.
Motori serije LS pokretali su velik deo GM-ove ponude više od 20 godina. LS je 2014. godine zamenjen novim LT motorom, a treća generacija V8 motora bila je potpuno novi dizajn koji je poboljšao sve što je naučeno sa LS-om.
Ukupno je proizvedeno više od stotinu miliona motora LS serije.![]()
Još nešto mi privlači pažnju od V8, a to je onaj u BMW 550i u faceliftu od 2021. Bože zdravlja, insallah
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
Corvette C8 bio je 2023. najprodavaniji sportski auto sa središnje postavljenim motorom u SAD-u.Bosniacum Lilium je napisao/la: ↑12 jul 2025, 05:05Jedva čekam da se pocastim jednim takvim. Corvette C8 6.2 V8 LT. Ja razumijem sto to auto nije namijenjeno krivine. U Sjevernoj americi imaš bukvalno 3 krivine, ostalo sve pravac haha.Asteriks je napisao/la: ↑11 jul 2025, 16:30Najprodavaniji motor svih vremena je Chevrolet Small Block V8 motoru LS serije, čiji je životni vijek trajao približno sedam decenija.
Proizvedeno je više od 100 miliona primjeraka Chevy Small-Blocka, što ga čini najmasovnije proizvedenim automobilskim motorom koji je svijet ikada vidio.
Ideja za Chevy Small Block rodila se iz očaja. Bila je 1954. godina, a novi model Chevrolet Corvette nije "zapalio" automobilski svijet, na veliko razočaranje Chevroletovih rukovodilaca.
Prodaja Corvette je krenula toliko loše da se General Motors poigravao sa idejom da ukine model. Međutim, čovjek po imenu Ed Kol dobio je zadatak da Corvette dobije više snage. Stoga se obratio Pontiacu za dizajn ventila i krenuo u stvaranje novog motora, prenosi b.92.
Na kraju je V8 prešao put od crteža do proizvodnje za samo 15 nedjelja. Novi V8 motor odmah su počeli da ugrađuju u Corvette iz 1955. i u Chevrolet Bel Air. Novi 4,3-litarski motor sa malim blokom proizvodio je 195 KS kada je bio opremljen četvorocilindričnim Rochester karburatorom, 65 KS više nego problematični prethodnik Blue Flame.
Tražnja je naglo porasla, a uspjeh se od tada može direktno povezati sa brzom reakcijom Eda Kola i njegovog tima.
Naravno, izvedeno je nekoliko varijacija kultnog motora (LS porodice), rasla je zapremina i mijenjala se tehnologija, a LS se zadržao u proizvodnji između sredine 1950-ih i 2014.
Na kraju, motor je sa 4,3 litra došao do 6,6 litara, čime se približio kategoriji većih motora. Najpoznatija verzija je 5,7-litarska koja se pojavila 1997. godine sa Chevrolet Corvetteom C5.
Taj motor, LS1, bio je izrađen od aluminijuma i mogao je da isporuči 350 KS pri 5600 o/min. GM ga je koristio i u porodičnim automobilima, limuzinama, kombijima, pikapovima.
Motori serije LS pokretali su velik deo GM-ove ponude više od 20 godina. LS je 2014. godine zamenjen novim LT motorom, a treća generacija V8 motora bila je potpuno novi dizajn koji je poboljšao sve što je naučeno sa LS-om.
Ukupno je proizvedeno više od stotinu miliona motora LS serije.![]()
Još nešto mi privlači pažnju od V8, a to je onaj u BMW 550i u faceliftu od 2021. Bože zdravlja, insallah
Prodano je preko 33.000 primjeraka, što je ogroman uspjeh za vozilo koje nudi izgled i performanse superautomobila, ali po pristupačnijoj cijeni.
Dok je Ford Mustang ono muscle car, Corvette je od 2020. postala više sportski definisana, prije svega zbog centralno postavljenog motora.
Taj legendarni motor ugrađivan je u Chevy Silverado, jednog od najprodavanijih terenaca u SAD-u.
Tačnije, motor predstavljen 1997., koji je nastavak ranijih generacija GM Small Block porodice.
Samo što imaš modifikaciju za različite namjene.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.







