
Neke, čak i gradske četvrti ne moraju nužno pratiti svjetske trendove.
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Tom debilu sto je napravio video treba yebati sav rod i njega. Paris je pun sirotinje i ulicara od srednjeg vjeka do danas.
I jasno je da na snimkama lijevo i desno nisu isti kadrovi, shodno tome nema smisla ni upoređivati.samoposmatram je napisao/la: ↑26 maj 2025, 09:56Tom debilu sto je napravio video treba yebati sav rod i njega. Paris je pun sirotinje i ulicara od srednjeg vjeka do danas.
Ovo je samo fasisticka propaganda za mrznju drugog i drugacijeg.
Budi normalan i na internetu. Pravilo vazi za svakog forumasa. Ovo je bolesna sredina za svakog koji udje.
Iako se često ističu prednosti privatizacije, posebno u smislu efikasnosti i tržišne konkurencije, pokazalo se u određenim strateškim sektorima poput energetike, saobraćaja ili bankarstva, kako privatizacija može biti rizična.Željeznička kompanija koja posluje na jugozapadu Engleske, South Western Railway, od nedjelje je ponovno pod državnom upravom, čime je postala prvi privatni operater koji se vraća u javno vlasništvo, izvijestilo je britansko ministarstvo prometa.
"Ovo je nova era za željeznicu", priopćilo je ministarstvo prometa (DfT), dok je ministrica Heidi Alexander poručila da se time završava razdoblje "30 godina neučinkovitosti, rasipanja i frustracije putnika".
Privatizacija željezničkih linija započela je sredinom 1990-ih za vrijeme konzervativnog premijera Johna Majora. Unatoč početnom porastu broja putnika i ulaganja, sustav je godinama kritiziran zbog visoke cijene karata, čestih kašnjenja i sigurnosnih propusta, uključujući nesreću 2000. u kojoj su poginule četiri osobe.
Četiri od 14 operatera već su vraćena pod državni nadzor zbog loših rezultata, ali South Western Railway je prvi slučaj izravne primjene nove zakonske politike.
Laburistička vlada, na vlasti od srpnja prošle godine, u studenome je usvojila zakon kojim se predviđa da svi privatni operateri prijevoza putnika u željezničkom sektoru prelaze pod kontrolu države po isteku ugovora. U slučaju lošeg upravljanja, to je moguće i ranije, a cilj je objediniti sustav u novu državnu tvrtku "Great British Railways".
Sindikati u sektoru, koji su posljednjih godina pokrenuli val štrajkova pod pritiskom krize kupovne moći uzrokovane inflacijom, izrazili su podršku vladi.
"Vraćanje tih tvrtki u javno vlasništvo osigurat će da se usluge obavljaju u interesu putnika, a ne dioničara", istaknula je ministrica Alexander, ali i upozorila da će rješavanje strukturnih problema koji ometaju željezničku mrežu "trajati neko vrijeme".
Od nedjelje će poslovanjem tvrtke South Western Railway upravljati novi javni operater, koji će biti integriran u Great British Railways nakon što tvrtka bude osnovana.
otkako sam prebacio switch sa bosanske na moka pot, i kapsule upola manje kafe pijembaboedindzeko09 je napisao/la: ↑26 maj 2025, 17:18Pola kile kafe 15 markica. Još malo pa će isplativije biti kafu piti u kafiću nego u kući.
jel kurvanje ako nisi ozenjen a guzis tudje zene? pitam za derdiyokaTommyHilfiger je napisao/la: ↑25 maj 2025, 23:34Ma previse ovdje likova se drogira ili pije. Ne znam sta vide u tome. Vjerovatno im to olaksava svakodnevnicu koja nije bas najbolja.
Evo za primjer, ja dva momka sa foruma zaposlio kod sebe. Tvrtka koja ih je primila fantasticno funkcionira. Ali naravno da su na razgovoru odmah dobili pitanja da li se drogiraju, piju, kurvaju itd. To ne moze kod mene.![]()
Zaprasuju pacove.Varijantas8 je napisao/la: ↑26 maj 2025, 21:07Nego kakvi ovo helikopteri preljecu iznad Sarajeva, ko prati ove flight radare?
Zavuči se u rupu na vrijeme.Mogli je napisao/la: ↑26 maj 2025, 21:16Zaprasuju pacove.Varijantas8 je napisao/la: ↑26 maj 2025, 21:07Nego kakvi ovo helikopteri preljecu iznad Sarajeva, ko prati ove flight radare?![]()
U medjuvremenu stigla karma onog Spahovica. Koja zivotna muka natjera nekog da postane tolika budala.coelho41 je napisao/la: ↑26 maj 2025, 10:39I jasno je da na snimkama lijevo i desno nisu isti kadrovi, shodno tome nema smisla ni upoređivati.samoposmatram je napisao/la: ↑26 maj 2025, 09:56Tom debilu sto je napravio video treba yebati sav rod i njega. Paris je pun sirotinje i ulicara od srednjeg vjeka do danas.
Ovo je samo fasisticka propaganda za mrznju drugog i drugacijeg.
Budi normalan i na internetu. Pravilo vazi za svakog forumasa. Ovo je bolesna sredina za svakog koji udje.
Međutua, jasno je da prosječan forumaš ne putuje, ne čita i ne zna za svijet bez ksenofobije, tako da nije ni zamjeriti neukima.
EU i SAD su nas svakako pustili niz vodu. Nema potreba da se više stresiramo zbog helikoptera. Šteta samo što se ne okrenusmo najvećoj svjetskoj sili Kini na vrijeme.Varijantas8 je napisao/la: ↑26 maj 2025, 21:07Nego kakvi ovo helikopteri preljecu iznad Sarajeva, ko prati ove flight radare?
Nije da sa stresiram, nego cudno mi da 6-7 puta preljece u razmaku od par minuta iznad moje kuce, jos ove nake policijske sirene ne prestaju zadnjih sat i po.MarcoBorriello je napisao/la: ↑26 maj 2025, 22:48EU i SAD su nas svakako pustili niz vodu. Nema potreba da se više stresiramo zbog helikoptera. Šteta samo što se ne okrenusmo najvećoj svjetskoj sili Kini na vrijeme.Varijantas8 je napisao/la: ↑26 maj 2025, 21:07Nego kakvi ovo helikopteri preljecu iznad Sarajeva, ko prati ove flight radare?![]()
Sukob migranata. Ima na crnoj hroniciVarijantas8 je napisao/la: ↑26 maj 2025, 22:56Nije da sa stresiram, nego cudno mi da 6-7 puta preljece u razmaku od par minuta iznad moje kuce, jos ove nake policijske sirene ne prestaju zadnjih sat i po.MarcoBorriello je napisao/la: ↑26 maj 2025, 22:48EU i SAD su nas svakako pustili niz vodu. Nema potreba da se više stresiramo zbog helikoptera. Šteta samo što se ne okrenusmo najvećoj svjetskoj sili Kini na vrijeme.Varijantas8 je napisao/la: ↑26 maj 2025, 21:07Nego kakvi ovo helikopteri preljecu iznad Sarajeva, ko prati ove flight radare?![]()