Moramo zaštititi domaće, kao proizvod, oznakom geografskog porijekla.avenija je napisao/la: ↑21 maj 2025, 13:16Bosancima je ispod časti baviti se poljoprivredom i stokom, zato i jesmo sirotinja. Eto ti to pratis a iskreno pratim i ja tvoje postove pa vidim da mi ustvari nemamo nikakve strategije, promocije ili bilo čega da sami sebi proizvodimo hranu na ovoj lijepoj plodnoj zemlji Bosanskoj. Mada iz prve ruke ti mogu reci da je sva okolina Zenice ove godine obradjena i posijana kao nikada. Valjda ove tenzije rat bla bla i ekstremne cijene pa se narod vraća korijenima.
Ja debil svu zemlju od oca prodao i voćnjak koji sam formirao prije 10 godina tj sa 25 godina, bilo se pametno, kako starim sve sam gluplji. Stoje pare, gube vrijednost, pojede mi sve inflacija.
Kada imaš brend, gradiš mu reputaciju uz koju dolazi i cijena.
Kvalitetno, redovno kontrolisano meso, posebne pasima suho je zlato. Takvo će naći put do kupca ulaganjem u infrastrukturu tj. povezivanjem zabačenih mjesta, tamo gdje ljudi žele stoku, zbog dobre ispaše itd.
Onda treba sistemska, dugoročna subvencija stočarstva, bez procedura.
Turska radi strašne stvari na tom polju, a podatak da Ameri žele njihova jaja, samo je jedan u nizu tih pokazatelja. Takve situacije stvaraju prednosti na diplomatskim razinama međunarodnih odnosa.
Italija je, zahvaljujući brendiranju svoje hrane, stvorila ambijent u kojem turisti rado posjećuju njihova sela. Tu se ne pita za cijenu.
Nije turizam samo izdavanje sobe na moru. Zato Austriju koja nema more (cekam da CF provjeri
