Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Na kraju otisao merc kod clana familije i uzeo sam sebi sesticu za kuca-posao.
Vec razmisljam sljedece:
Erg i dpf iskljucit. Ako bude problema, odmah iskljucit.
Stave 1 (ovo mi se ne radi bas toliko, kod merca he uradjen, dosao na 210ps, 2.7 motor je tu).
Inace u golfa tek set kvacila promijenut. Veliki treba naredne godine ali ne vjerujem da je toliko skup. Sacekat cu pocstak ljeta pa odradit tu.
Vec razmisljam sljedece:
Erg i dpf iskljucit. Ako bude problema, odmah iskljucit.
Stave 1 (ovo mi se ne radi bas toliko, kod merca he uradjen, dosao na 210ps, 2.7 motor je tu).
Inace u golfa tek set kvacila promijenut. Veliki treba naredne godine ali ne vjerujem da je toliko skup. Sacekat cu pocstak ljeta pa odradit tu.
Re: Automobili, motori...
Šta si kupio, koji motor, godište, oprema i koliko para, nema ništa ovo kupio Golf a ne ispriča ništa, i nije Golf za posao-kuća, Golf je za sve!
Pomenuo si i stage 1, 1.6 TDI ide sigurno na 140 konja lagano,
a evo ja sam nakon premišljanja dugo vremena odlučio šta dalje, sve je bilo u igri, ali nakon informacija koje sam dobio i prostora kojeg imam za tuning odlučio sam da je 3k KM doplate za tuning ovog odličnog auta definitivno pun pogdak, i najbolja opcija.
Impresiniralo me da za ovog 2.0 110hp koji sam po sebi ide stvarno dobro i vozi se nevjerovatno glatko, stage 1 ide lagano na 180hp.

Do sada sam bio protiv bilo kakve nadogradnje i tuninga, a posebno protiv chipa čisto iz predrasude, jer otkako sam upoznao 5 likova koji su čipirali sve i prelazili čak i 200 000km bez ikakvih problema, jasno je da chip tuning rade profesionalci i da se ne radi o nečem tek tako samo da auto ide a pouzdanost padne. Oni sada i nova auta i skupa auta odmah voze na chip, to im je prvo, jer su u tom dugo i znaju da to donosi samo beneficije.
Posebno kad vidim i znam da ovi 1.6 TDI čipiraju na 140hp, i prešao je moj drug 100 000km na toj mapi bez ijednog problema vozio Golf 7, a moj 2.0 da ostane na 110hp, a ovi 2.0 motori su isti i sa 81kw i 110kw i GTD, drukčije mapirani i sa drukčijom turbinom. Dobro GTD vjerovatno ima i usis zraka bolji, ali kako god promjene su minimalne, a ako oni mogu sa ovim stock usisom i turbinom dobiti 180hp onda nema se tu šta reći.
Evo volio bih da još neko kaže svoje mišljenje o čipu?, nisam u tom i površno znam ali evo kupim informacije i već sam odlučio da on ide na ovaj stage 1 pa kako god.
Obećavaju uštedu na gorivu neki ljudi to ne vjeruju, ali logički gledano to jest tako, jer prilikom vožnje 80km/h i zahtjevnijeg preticanja ja ovog vraćam u 3. brzinu i puni do 120km/h pri visokim obrtajima, ali sa čipom nema potrebe ići u visoke obrtaje, jer on već pri nižim obrtajima ima dovoljno okretnog momenta i konja, tako da to dođe i ušteda goriva, a i samog motora(mada ovo samo tako kažem jer nije šteta njega pojuriti do 4k obrtaja.
A može biti i veća potrošnja ako se on i sa ovim čipom vrati u manju pa onda to bude full agresivno i svih 180hp u funkciji, kome je cilj da tako vozi.
Sve je to u 1l goriva, na kraju nije ni bitno, samo činjenica da to nije mit i ima smisla, a iskustva isto tako govore.
Re: Automobili, motori...
Moram još reći LingLong ljetne gume su stvarno vrhunske gume. Nisam se tek tako odlučio za njih, pratio sam recenzije i rezultate testova(gdje njih ima na testu). Dakle rezultati su u metar dužem kočenju na mokrom i suhom u odnosu na najbolju, 25 vs 24m i mokro 52vs51m, nešto tako, uvijek su na vrhu testova, precizno na visokom mjestu, rezultate su skoro dijelile sa premium segmentom.
Certifikati su u rangu najboljih 69db/najbolja ocjena) za buku i stvarno su gume strašno udobne i tihe. Ove zimske koje sam imao prije njih pa bude buka u kabini, posebni pri 150km, ali kontam auto je tako mora se malo čuti buke, mislim i motor i vjetar i gume svega pomalo, ali sa ovim gumama oduševljen sam kako je zvučna izolacija u ovom autu vrhunska, skoro ništa se ne čuje, a postižu se velike brzine, guma ima strašan grip i na mokrom i suhom, nemam aposlutno niti jednu lošiju stvar da kažem, stvarno nema kompromisa s obzirom na cijenu. I onda još kad vidiš cijenu premiuma i ovu cijenu fino se zapitaš zašto?
Dovoljno je reći najprodavanija kineska guma, Kinezi su nevjerovatni kako ta privreda raste i sa koliko oblasti oni rade, ima ih svugdje, i sada to sve prati najbolji kvalitet, a često se mogu vidjeti i po svim velikim sportskim terenima njihove reklame. Vjerujem da će u neko brzo vrijeme doći na cijenu premiuma, samo kad dođu na taj glas, slabo još iko o njima zna.
Certifikati su u rangu najboljih 69db/najbolja ocjena) za buku i stvarno su gume strašno udobne i tihe. Ove zimske koje sam imao prije njih pa bude buka u kabini, posebni pri 150km, ali kontam auto je tako mora se malo čuti buke, mislim i motor i vjetar i gume svega pomalo, ali sa ovim gumama oduševljen sam kako je zvučna izolacija u ovom autu vrhunska, skoro ništa se ne čuje, a postižu se velike brzine, guma ima strašan grip i na mokrom i suhom, nemam aposlutno niti jednu lošiju stvar da kažem, stvarno nema kompromisa s obzirom na cijenu. I onda još kad vidiš cijenu premiuma i ovu cijenu fino se zapitaš zašto?
Dovoljno je reći najprodavanija kineska guma, Kinezi su nevjerovatni kako ta privreda raste i sa koliko oblasti oni rade, ima ih svugdje, i sada to sve prati najbolji kvalitet, a često se mogu vidjeti i po svim velikim sportskim terenima njihove reklame. Vjerujem da će u neko brzo vrijeme doći na cijenu premiuma, samo kad dođu na taj glas, slabo još iko o njima zna.
Re: Automobili, motori...
Optimiziranjem parametara performansi, kao što su omjer zrak-gorivo, vrijeme paljenja i pritisak pojačanja, motor može biti podvrgnut većim opterećenjima nego u standardnom stanju. To može dovesti do bržeg trošenja komponenti motora kao što su klipovi, klipnjače itd.
Mnoge komponente motora i pogonskog sklopa ne mogu dugo izdržati velika opterećenja, jer su predviđeni za fabrički deklarisane performanse.
Ovo ćeš naći u renomiranim časopisima autoindustrije Švabije ili čak u izvještajima najvećeg njemačkog autokluba ADAC-a.
Postoje vozila koja su konstrukcijom pogodna za optimiziranje, jer se ostavi prostora za eventualna poboljšanja u pogledu izdržljivosti potrošnih dijelova.
Mnoge komponente motora i pogonskog sklopa ne mogu dugo izdržati velika opterećenja, jer su predviđeni za fabrički deklarisane performanse.
Ovo ćeš naći u renomiranim časopisima autoindustrije Švabije ili čak u izvještajima najvećeg njemačkog autokluba ADAC-a.
Postoje vozila koja su konstrukcijom pogodna za optimiziranje, jer se ostavi prostora za eventualna poboljšanja u pogledu izdržljivosti potrošnih dijelova.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Sve to stoji, napisao ovaj-napisao onaj, ali još nijednom nisam čuo da je nekom chip naštetio. Ljudi imaju pozitivna iskustva, a chip tuneri rade sve bolje. Onako logično da se pokazalo lošim oni bi nakon toliko godina rada i broja auta koji su čipirali mogli zatvoriti radnje. tehnologija nije jeftina, radi se ozbiljno i mape se ne prave tek tako. Da ne kažem kako postoji i stage 3, koji opet ide uz promjenu usisa, turbine, injektora, a sam sklop motora ostaje isti. E zamisli to, i to ljudi rade na svojim autima, i to i na skupim autima, pa garantuju za motor, a ne ovo što većina radi na stage 1. Ako oni garantuju za stage 3, onda je ovaj stage 1 jedan mačić.Asteriks je napisao/la: ↑01 jan 2025, 18:53Optimiziranjem parametara performansi, kao što su omjer zrak-gorivo, vrijeme paljenja i pritisak pojačanja, motor može biti podvrgnut većim opterećenjima nego u standardnom stanju. To može dovesti do bržeg trošenja komponenti motora kao što su klipovi, klipnjače itd.
A iskustva po foumu i internetu su uglavnom lična iskustva pozitivna, predrasude negativne.
Meni nije pod muss da čipiram, jer i ovako auto ide i nema problema za preticanja i vozim puno više nego što bi trebao, ali 110hp 2.0, ne ide mi to jedno s drugim, nešto tu nije uredu, to mi liči na više štete nego koristi, kao da radi na rezervi, treba njega malo cijelog raspuhati, zahrđat će ovako.

- Centre forward
- Postovi: 6450
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Od Kineza samo Pirelli.
Samo ime LingLong uliva povjerenje i sigurnost.
Samo ime LingLong uliva povjerenje i sigurnost.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Kada piše ADAC o štetnostima, onda je na osnovu rezultata na veći uzorak.
Također kada o tome piše neki renomirani auto magazin najvećeg EU tržišta, onda se radi o potkovanim ljudima iz miljea autoindustrije.
Pa tako su primjer auto časopisi objelodanili problem lanca VW-ovih TSI motora, nakon čega su ovi iz grupacije poduzeli korake, te u narednoj seriji prešli na remen. Pa imaš masu sličnih izvještaja, znači kritike bilo o serijskim boljkama prije zvaničnog opoziva ili štetnosti čipiranja, uklanjanja dpf-a itd.
Nema tu nekakvih proizvoljnih stvari i subjektivnih opaski, pogotov ne kada iza toga stoji ADAC, jer je isti opet pod lupom drugih medija i istraživačkog novinarstva ove branše.
Također kada o tome piše neki renomirani auto magazin najvećeg EU tržišta, onda se radi o potkovanim ljudima iz miljea autoindustrije.
Pa tako su primjer auto časopisi objelodanili problem lanca VW-ovih TSI motora, nakon čega su ovi iz grupacije poduzeli korake, te u narednoj seriji prešli na remen. Pa imaš masu sličnih izvještaja, znači kritike bilo o serijskim boljkama prije zvaničnog opoziva ili štetnosti čipiranja, uklanjanja dpf-a itd.
Nema tu nekakvih proizvoljnih stvari i subjektivnih opaski, pogotov ne kada iza toga stoji ADAC, jer je isti opet pod lupom drugih medija i istraživačkog novinarstva ove branše.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
A tako su i meni, smijali mi se ljudi kad su čuli ovi što vole autaCentre forward je napisao/la: ↑01 jan 2025, 19:47Od Kineza samo Pirelli.
Samo ime LingLong uliva povjerenje i sigurnost.

Prika treba probati, ime nije neko, tipično Kinesko, ali znamo gdje su Kinezi danas.
Asteriks sve to uredu, ali ima i ova druga strana koja je dobro uporna, a kad moj radi regeneraciju osjetim sigurno 10-15ks više, bolji obrtni moment u startu, motor ljepše radi, poletniji je, stvarno vjerujem da je on dobro prigušen sa ovih 110 i 250Nm. Vjerujem da će chip donijeti samo dobre stvari. Nije njega cilj na stazu dovesti i gasirati, cilj sa ovim chipom je smanjiti broj visokih obrtaja, i smanjiti nivo pritiskanja gasa.
Uostalom svako će na osnovu ličnog doživljaja prosuditi, ide on na chip pa čisto da znam i tu dilemu u životu,
u vezi problema ima vratiti fabričku mapu.
Re: Automobili, motori...
Ja mislim da je ovaj u pitanju, pise u servisnoj bluemotion, nisam siguran. Nisam jos nagledao detalje.Huske je napisao/la: ↑01 jan 2025, 18:35Šta si kupio, koji motor, godište, oprema i koliko para, nema ništa ovo kupio Golf a ne ispriča ništa, i nije Golf za posao-kuća, Golf je za sve!
Pomenuo si i stage 1, 1.6 TDI ide sigurno na 140 konja lagano,
a evo ja sam nakon premišljanja dugo vremena odlučio šta dalje, sve je bilo u igri, ali nakon informacija koje sam dobio i prostora kojeg imam za tuning odlučio sam da je 3k KM doplate za tuning ovog odličnog auta definitivno pun pogdak, i najbolja opcija.
Impresiniralo me da za ovog 2.0 110hp koji sam po sebi ide stvarno dobro i vozi se nevjerovatno glatko, stage 1 ide lagano na 180hp.I to fabrički sve, ostaju EGR, DPF, ništa se ne mijenja, a stage 1+ ide na 190hp.
Do sada sam bio protiv bilo kakve nadogradnje i tuninga, a posebno protiv chipa čisto iz predrasude, jer otkako sam upoznao 5 likova koji su čipirali sve i prelazili čak i 200 000km bez ikakvih problema, jasno je da chip tuning rade profesionalci i da se ne radi o nečem tek tako samo da auto ide a pouzdanost padne. Oni sada i nova auta i skupa auta odmah voze na chip, to im je prvo, jer su u tom dugo i znaju da to donosi samo beneficije.
Posebno kad vidim i znam da ovi 1.6 TDI čipiraju na 140hp, i prešao je moj drug 100 000km na toj mapi bez ijednog problema vozio Golf 7, a moj 2.0 da ostane na 110hp, a ovi 2.0 motori su isti i sa 81kw i 110kw i GTD, drukčije mapirani i sa drukčijom turbinom. Dobro GTD vjerovatno ima i usis zraka bolji, ali kako god promjene su minimalne, a ako oni mogu sa ovim stock usisom i turbinom dobiti 180hp onda nema se tu šta reći.
Evo volio bih da još neko kaže svoje mišljenje o čipu?, nisam u tom i površno znam ali evo kupim informacije i već sam odlučio da on ide na ovaj stage 1 pa kako god.
Obećavaju uštedu na gorivu neki ljudi to ne vjeruju, ali logički gledano to jest tako, jer prilikom vožnje 80km/h i zahtjevnijeg preticanja ja ovog vraćam u 3. brzinu i puni do 120km/h pri visokim obrtajima, ali sa čipom nema potrebe ići u visoke obrtaje, jer on već pri nižim obrtajima ima dovoljno okretnog momenta i konja, tako da to dođe i ušteda goriva, a i samog motora(mada ovo samo tako kažem jer nije šteta njega pojuriti do 4k obrtaja.
A može biti i veća potrošnja ako se on i sa ovim čipom vrati u manju pa onda to bude full agresivno i svih 180hp u funkciji, kome je cilj da tako vozi.
Sve je to u 1l goriva, na kraju nije ni bitno, samo činjenica da to nije mit i ima smisla, a iskustva isto tako govore.
1.6, 66kw mislim. Novi set kvacila (mekano je pa me zabrinulo to), odlican u voznji, motor zvuk odlican, ne kucka, ne cuje se nista, jedino tipka za orozora od suvozaca (na vozacevom mjestu, imaju sve cetiri tu, mora se promijeniti).
292000 na satu, dao 12k (sa velikim servisom).
Ne znam jos sa stage 1, ima erg i dpf, razmisljam da to odmah iskljucim.
Neka posluzi par godina, bit cu zadovoljan. Impresioniran sam kako je udoban i dobar u voznji. Vozio se stolac, capljin, mostar, 3,7 potrosnja

Ma trebao bi je "manji" auto, kuca posao je ca 6-7km, krstke relacije, smrt za dizel a posebno za merca koji je 2.7, 210 nakon stage 1.
Ne znam veliki servis, po servisnoj za godinu tek ali ja cu to odmah uraditi da se ne sekiram. Stvarno sam peka oko servisiranja, sve treba bit po ps-u. Nadam se da nije preskup servis.
Uglavnom, ovaj golf da posluzi 5 godina i fala Bogu, onda prelazim vjerovatno po prvi put na potpuno novo auto, Skodu vjerovatno kao poklon sebi za 40 godinu zivota ako dozivim istu.
Ne kaplje golf, nema lampica osim svjetla, kaze od tablice, to me vec iritira, te sto sam spomenuo kvacilo koje je tek promjenjeno (650KM). Inace za forda 1200

Ima super boju, kao stari ford.
Mogao sam uzeti 2012 style, odlucio se za ovoga zbog prodavaca, pouzdan je. Opet nikad ne znas sa polovnim autima.
Usput, imao sam na kratko seat leona 2010, pisao sam ovdje, jedva pare nazad dobio, 1.6 imao 130-140ps mislim ne sjecam se, stvarno je slican ovom golfu iako se golf cini otmjenjenijim i to dosta iznutra.
Neki ce hejtari ali golf uzeo prije svega jer imas majstora za popraviti. Bilo izmedju njega i citroena c4 2016 (kolega prodsje za 15000), meni ispod cijene. I za golfa se odlucim, nadam se da nisam pogrijesio.
Re: Automobili, motori...
Nek je sretno.
Ali vidim da ti vožnja nije bitna, inače ne bi uzimao 1.6, a ni samo auto nego samo za prevoz od tačke A do B, pa nek posluži, dobar je Golf, udoban, extra kvalitetan na ovjesu i amortizaciji, a ni taj DPF nije takav problem koliko se priča, a u slučaju zastoja uvijek ima off, i svi mirni.
A i problem zamajca su napuhali kao da je zlato, a ustvari platiš 700KM sa rukama i miran si cijeli život. Kod Golfa se sve jednom mijenja i uvijek znaš na čemu si, nema tu komplikacija, a i zamjenski dijelovi su kvalitetni, a ono što nema zamjenski(npr. senzori) uvijek ima auto otpad.
Veliki servis sa rukama je negdje oko 700KM.
Ta tipka za prozor što ne radi, komplet se mijenja 30KM.
Obavijest za sijalicu od tablice, vidi ako rade obje, poništi grešku preko dijagnostike, to svaki mehaničar ima danas, a ako ne radi sijalica onda zamjeni sijalicu.

Re: Automobili, motori...
Ne smeta ta tipka, izgleda super dok ne pritisnes istu, sta ce mi uopce, bitno je da radi sve.Huske je napisao/la: ↑05 jan 2025, 13:51Nek je sretno.
Ali vidim da ti vožnja nije bitna, inače ne bi uzimao 1.6, a ni samo auto nego samo za prevoz od tačke A do B, pa nek posluži, dobar je Golf, udoban, extra kvalitetan na ovjesu i amortizaciji, a ni taj DPF nije takav problem koliko se priča, a u slučaju zastoja uvijek ima off, i svi mirni.
A i problem zamajca su napuhali kao da je zlato, a ustvari platiš 700KM sa rukama i miran si cijeli život. Kod Golfa se sve jednom mijenja i uvijek znaš na čemu si, nema tu komplikacija, a i zamjenski dijelovi su kvalitetni, a ono što nema zamjenski(npr. senzori) uvijek ima auto otpad.
Veliki servis sa rukama je negdje oko 700KM.
Ta tipka za prozor što ne radi, komplet se mijenja 30KM.
Obavijest za sijalicu od tablice, vidi ako rade obje, poništi grešku preko dijagnostike, to svaki mehaničar ima danas, a ako ne radi sijalica onda zamjeni sijalicu.![]()
Poslavu VIN majstoru da mi uzme sve za veliki pa da to uradim.
Nije mi voznja zaista bitna, pisao sam ovdje, Merca sam uzeo, e270, stage 1, 210ps, leti auto, ali na ove kratke relacije kuca-posao imao sam osjecaj da unistavam potpuno auto.
Pogledacu za sijalce, imam i ja dijagnostiku

I upravo taj erg, dpf, upravo off i rahatluk.
Ova potrosnja golfa nije normalna, pa sta je ovo, poslije benzinca automatik (koristio od clana familije) necu vidjati dugo vremena benzinske

Re: Automobili, motori...
Ako neko prelazi 5000 km mjesečno, te za godinu ajmo reći blizu 60k, onda plivajući zamajac može trajati otprilike 5 godina.
Po svojoj namjeni i konstrukciji, napravljen je da apsorbuje udare i vibracije motora te služi kao kontra teg, što znači da trpi velika opterećenja.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Pa to ti kažem, 300k ili 200k je velika kilometraža i svakako nije neki trošak s obzirom na km, a to su napuhali kao veliku manu i skup trošak. A i kod starih auta si morao lamelu mijenjati i set kvačila tako da otkako je vijeka to je uvijek bio potrošni materijal, a kao i sve koliko će trajati zavisi dosta od načina vožnje.Asteriks je napisao/la: ↑07 jan 2025, 07:49
Ako neko prelazi 5000 km mjesečno, te za godinu ajmo reći blizu 60k, onda plivajući zamajac može trajati otprilike 5 godina.
Po svojoj namjeni i konstrukciji, napravljen je da apsorbuje udare i vibracije motora te služi kao kontra teg, što znači da trpi velika opterećenja.
Re: Automobili, motori...
Ma haj svako ima svoje mišljenje. Već sam gledao par modela, sviđa mi se insignia već dugo vremena. Gledam 2011-2012 god a možda i facelift 2013.
Pa pitam je li ko imao, vozio insigniu i koji motor da gledam.
Re: Automobili, motori...
Uradio veliki servisHuske je napisao/la: ↑07 jan 2025, 23:25Pa to ti kažem, 300k ili 200k je velika kilometraža i svakako nije neki trošak s obzirom na km, a to su napuhali kao veliku manu i skup trošak. A i kod starih auta si morao lamelu mijenjati i set kvačila tako da otkako je vijeka to je uvijek bio potrošni materijal, a kao i sve koliko će trajati zavisi dosta od načina vožnje.Asteriks je napisao/la: ↑07 jan 2025, 07:49
Ako neko prelazi 5000 km mjesečno, te za godinu ajmo reći blizu 60k, onda plivajući zamajac može trajati otprilike 5 godina.
Po svojoj namjeni i konstrukciji, napravljen je da apsorbuje udare i vibracije motora te služi kao kontra teg, što znači da trpi velika opterećenja.
Uradio mali servis, sve filtere
Prednje i zadnje diskove (kliješta jedna problematična, sama ona 120KM).
Izašlo me 1097KM sve.
Motor s donje strane negdje pušta sitno nešto, kaže majstor ovo je nemoguće otkriti, oprati motor, pa pratiti, neka možda dichtung.
Nemam problema sa ERG i DPF, ali čuo sam se sa kolegom koji to softverski gasi:
- reako je erg ostaje, dpf se vadi (100KM), da mi sve softverski uradi 150KM.
Uradio sam veliki iako je bilo još godine fore, nisam mogao mirno spavati.
Ono što me "zabrinjava", manje više to motor, curenje blago, ne kapa nikako na pod da se razumijemo, nego što mi se desio "smrad" pri vožnji, kaže majstor ima 10 stvari što bi moglo bit, od regeneracije dpf (smrdilo iz motora), dizne, filteri, dezinfekcija klime itd.
Ma kad uzmeš polovno auto tako ti je. Da se mogu vratiti dodao bih sada 10k još i uzeo iz Zoom-a kod našeg forumaša auta, 2016-2018, Francuza možda nekog ali u globalu treba mi ovaj golf 3-4 godine pa ga utopit za 7-8000KM jer cijena golfova u BiH uvijek na visokom nivou.
Vjerujte nije mi žao ulagati u auto, ali bude čovjeku krivu uloži pa onda opet nešto.
Kolega pita za Insigniu, apsolutno bih te odvratio od iste. Nema auta da nisam čuo da je više motora crklo nego kod tih auta. Trebao je bit legitimni nasljednik legendarne Vectre ali se pravo loše pokazao zbog tog i "niske" cijene. Što se vožnje tiče, komfora, ma sve za 10, ali što se tiče motora, problema, izbjegavati.
Još se razmišljam za ovaj dpf i erg, bi li to uradio ili ne

Ja se zaista nadam da se "smrad" iz motora neće sutra osjetiti jer ko bi to mogao otkriti šta je.
PS: Najlakše je auto kupit, treba održavati. Rekoh, sljedeći put za 3-4, možda 5 godina, uzimam ili zoom ili potpuno novo auto hyundai, kia ili skodu.
https://www.toyota.ba/new-cars/supra
Šta je ovo ljudi moji

Re: Automobili, motori...
Insignija je dobro auto, medjutim imala je manu sa gumicom uljne pumpe ali to preventino zamjenis prilikom malog servisa i ne bi trebalo biti problema.
Generalno da bi utrefio dobro i pouzdano auto mnogo je bitno prethodno odrzavanje, tako da prilikom kupovine na to treba obratiti paznju i ne bi trebalo bit problema.
Generalno da bi utrefio dobro i pouzdano auto mnogo je bitno prethodno odrzavanje, tako da prilikom kupovine na to treba obratiti paznju i ne bi trebalo bit problema.
"Želio sam da se strpim i sustegnem od tebe ali, izdala me je ljubav u srcu koja za tebe od davnina traje. İ znaj da sam se u tebe zaljubio, i sada kad to znaš čini što hoćeš."
(İbn Qajjim)
(İbn Qajjim)
Re: Automobili, motori...
ADAC navodi da je Insignia jedno od problematičnih vozila. U raščlanjenoj statistici koju vodi ovaj najveći autoklub Švabije, modeli iz 2009. godine ostvaruju neko mjesto u sredini. Dok su npr. modeli Insignije od 2015. do 2018. plasirani skoro na začelju.meho-medo je napisao/la: ↑10 jan 2025, 07:58Insignija je dobro auto, medjutim imala je manu sa gumicom uljne pumpe ali to preventino zamjenis prilikom malog servisa i ne bi trebalo biti problema.
Generalno da bi utrefio dobro i pouzdano auto mnogo je bitno prethodno odrzavanje, tako da prilikom kupovine na to treba obratiti paznju i ne bi trebalo bit problema.
Ovdje nije samo stvar regulacije nekog dihtunga, semeringa ili čega već, nego očito konstrukcijski fušeraj.
Neki proizvođači ne rade opoziv, nego nude zamjenu u ovlaštenim servisima, što svakako neće riješiti stanje.
Vjerovatno sam ovdje nekad držao fige pomenutom modelu, te čak ga gurao za preporuku. Ipak kada sve sumiramo, treba vjerovati struci te njihovim detaljnim analizama.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Pa eto sad si miran dok je auto kod tebe, uložio si u redovno servisiranje. Ne bih se igrao sa dpf i erg dok je još sve uredu. Nije to problematično koliko su i to napuhali. Naravno da se dešava, ali sad da je u visokom procentu i da je često, nije. Ako se ikada začepi, a velika vjerovatnoća je da neće, jer auto uredno ima programirane regeneracije, onda ima skidanje, izbacivanje sadržaja iznutra, vraćanje nazad, elektroničko gašenje i miran si. Nikakvo bušenje i tako te najlakše metode kvazi majstora.
A što se tiče cijena, dobro si uradio ove servise, to je standardno i ne može niže. Komplet novih diskova TRW naprijed i nazad je cca 300KM, tako da je tu negdje, a još ako si stavio nove kočione pločice onda si njih dobio čak i pride.
ovo iz iskustva govorim, nisam vozio ali sam se puno vozio u Insigniji 2015. Kad vidiš auto sa izvana, ima fin i agresivan dizajn, pomisliš šta je ono kako je dobro. Međutim čim otvorim vrata razočarenje za 200%, toliko je unutra ružan i nekvalitetan dizajn, a rekao bih da nema ni prostora za što se predstavlja, jedino je gepek kategorija limuzine. Nema se fini osjećaj ni u vožnji, sve je šturo, ozvučenje, izolacija, pozicija sjedenja.Asteriks je napisao/la: ↑10 jan 2025, 13:56ADAC navodi da je Insignia “jedno od problematičnih vozila”. U raščlanjenoj statistici koju vodi ovaj najveći autoklub Švabije, modeli iz 2009. godine ostvaruju neko mjesto u sredini. Dok su npr. modeli Insignije od 2015. do 2018. plasirani skoro na začelju.meho-medo je napisao/la: ↑10 jan 2025, 07:58Insignija je dobro auto, medjutim imala je manu sa gumicom uljne pumpe ali to preventino zamjenis prilikom malog servisa i ne bi trebalo biti problema.
Generalno da bi utrefio dobro i pouzdano auto mnogo je bitno prethodno odrzavanje, tako da prilikom kupovine na to treba obratiti paznju i ne bi trebalo bit problema.
Ovdje nije samo stvar regulacije nekog dihtunga, semeringa ili čega već, nego očito konstrukcijski fušeraj.
Neki proizvođači ne rade opoziv, nego nude zamjenu u ovlaštenim servisima, što svakako neće riješiti stanje.
Vjerovatno sam ovdje nekad držao fige pomenutom modelu, te čak ga gurao za preporuku. Ipak kada sve sumiramo, treba vjerovati struci te njihovim detaljnim analizama.
Naravno da ima ljudi nezahtjevnih pa je i cijena pristupačna, rekao bih koliko platite toliko i dobijete, jer već ova zadnja generacija 2018 može za 20k KM, što izgleda kao odlična i na prvu nestvarna ponuda za auto koji izgleda poprilično dobro, a i klasa je limuzine. Ko gleda godište i izgled fer je ponuda, ali kad se uđe dublje u tematiku ima tu dosta kompromisa, Opel mi nije ni blizu Njemačkog auta, on mi više vuče na nekog Francuza, ali za ove pare je fer ponuda, koliko para toliko muzike. Nije baš da je nepouzdano auto, ali kao i kod svih auta iz ove cijenovne kategorije zna se kvariti i iznenanditi, naravno sve zavisi od slučaja.
A evo i struke analize kažu svoje, za zadnju generaciju onda nije čudo što je cijena tog polovnjaka otišla strmoglavo dole.
ps: Ako se neko slučajno susretao, nije direktno vezano za auta. Kupio sam farove i štopove komplet iz njemačke, jučer je došlo u skladište u Zagreb, a danas me zvao špediter iz Sarajeva kako bi mu trebao poslati podatke da prođe carinu, jer paketi neće krenuti iz Zagreba za Sarajevo sve dok mu ne pošaljem podatke. Mala zavrzlama je u tome, što mi ovi rekoše da je u cijenu uračunato sve i da neću trebati plaćati carinu.
Ali bilo mi je sumnjivo jer vrijednost prelazi 300KM. Šta je tu je, nije da nisam očekivao, a svakako sam ih platio ispod cijene.
Špediter mi traži da mu pošaljem saglasnost moju da on to u moje ime može cariniti, kopiju saobraćajne(jer su dijelovi za auto) i račun kao potvrdu da sam ja to platio.
Ali platio sam online sa karticom, najveća zavrzlama je u tome, što su ovi kad su slali napisali vrijednost 178 i 133 eura, a ja sam to platio 530 eura, ne poklapa se.
Ako je nekom nešto stizalo da mora proći carinu da podijeli svoje iskustvo
- VivaLaStella
- Postovi: 1934
- Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
- Lokacija: Petoria
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ma druže, imao sam u društvu dvojicu sa tim insignijama.meho-medo je napisao/la: ↑10 jan 2025, 07:58Insignija je dobro auto, medjutim imala je manu sa gumicom uljne pumpe ali to preventino zamjenis prilikom malog servisa i ne bi trebalo biti problema.
Generalno da bi utrefio dobro i pouzdano auto mnogo je bitno prethodno odrzavanje, tako da prilikom kupovine na to treba obratiti paznju i ne bi trebalo bit problema.
Jedan sad ima Passata, drugi Golfa .. i povraćaju samo kad spomeneš Opela.

Kod jednog je motor rikavela (2.0cdti)
Kod drugog ne znam šta je konkretno bilo, ali je opel u dijelove otišao
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
Online
Trenutno korisnika/ca: sarajevskiMarlboro i 10 gostiju.