Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
30
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 140

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 16992
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 21 nov 2024, 16:03

VensanKasel je napisao/la:
21 nov 2024, 15:59
Bosniacum Lilium je napisao/la:
21 nov 2024, 13:42
Azpi je napisao/la:
21 nov 2024, 11:33

Ma po gradu, poso-kuca po Sarajevo
Ma gledam sedmice vecina dizela je 1.6 na piku :crazy:
Preteško je to auto za 1.6 dizlo. Ide kao vezan za banderu. Probaj i vidjet ćeš. Pasaat B7 2.0 4motion vozim kao službeno vozilo i to je već druga priča. Po meni mjera iako sam veći fan benzinaca. Imaš i Pasaata benzinca 1.4 tsi. Iako bih opet ja preporučio Octaviu koja se vozi kao Fiesta i upotrebljiva je kao i Passat s tim da je to auto na šasiji Golfa pa je osjetno lakše od Passata i sa njim može i proći 1.6 TDI
Kod nas je u renti bio i Golf 7 karavan i Touran 7 sjedišta , oba 1.6 . Niko od klijenata se nije žalio , nije bilo nikakvih problema sa motorom .
Nije ni po meni problem 1.6 u Golf 7, Octavia. Passat bih već gledao na 2.0. Doduše sve zavisi od nečijih potreba i stola vožnje. Neko moje iskustvo sa tim autima i motorima
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3978
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 21 nov 2024, 16:07

Bosniacum Lilium je napisao/la:
21 nov 2024, 16:03
VensanKasel je napisao/la:
21 nov 2024, 15:59
Bosniacum Lilium je napisao/la:
21 nov 2024, 13:42


Preteško je to auto za 1.6 dizlo. Ide kao vezan za banderu. Probaj i vidjet ćeš. Pasaat B7 2.0 4motion vozim kao službeno vozilo i to je već druga priča. Po meni mjera iako sam veći fan benzinaca. Imaš i Pasaata benzinca 1.4 tsi. Iako bih opet ja preporučio Octaviu koja se vozi kao Fiesta i upotrebljiva je kao i Passat s tim da je to auto na šasiji Golfa pa je osjetno lakše od Passata i sa njim može i proći 1.6 TDI
Kod nas je u renti bio i Golf 7 karavan i Touran 7 sjedišta , oba 1.6 . Niko od klijenata se nije žalio , nije bilo nikakvih problema sa motorom .
Nije ni po meni problem 1.6 u Golf 7, Octavia. Passat bih već gledao na 2.0. Doduše sve zavisi od nečijih potreba i stola vožnje. Neko moje iskustvo sa tim autima i motorima
Pa ja sam mu rekao da Passata svakako preskoči , ok je Passat službeno jer te boli čuna , ali privatno mu je Golf puno povoljniji za sve . Većina vožnje mu je po gradu , tako da bi 2.0 bezveze gušio...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 16992
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 21 nov 2024, 16:10

VensanKasel je napisao/la:
21 nov 2024, 16:07
Bosniacum Lilium je napisao/la:
21 nov 2024, 16:03
VensanKasel je napisao/la:
21 nov 2024, 15:59

Kod nas je u renti bio i Golf 7 karavan i Touran 7 sjedišta , oba 1.6 . Niko od klijenata se nije žalio , nije bilo nikakvih problema sa motorom .
Nije ni po meni problem 1.6 u Golf 7, Octavia. Passat bih već gledao na 2.0. Doduše sve zavisi od nečijih potreba i stola vožnje. Neko moje iskustvo sa tim autima i motorima
Pa ja sam mu rekao da Passata svakako preskoči , ok je Passat službeno jer te boli čuna , ali privatno mu je Golf puno povoljniji za sve . Većina vožnje mu je po gradu , tako da bi 2.0 bezveze gušio...
Eh to je to onda :thumbup:

Eto prijatelju imaš dva ista mišljenja pa ti vidi šta ćeš dalje :mrgreen:
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.

Avatar
Pendulum
Postovi: 4348
Pridružen/a: 14 jun 2024, 23:49
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Pendulum » 21 nov 2024, 17:53

Šta bi preporučili početniku za gradsku (većinom) vožnju? Do nekih 10-11 hiljada KM? Dizel po mogućnosti. :mrgreen:
Postao/la 19vendetta87 » 14 sep 2024, 22:48

Samo Allah zna koliko smo ja i moja porodica sretni (Sarajevo igralo 2:2 sa Posušjem)

Avatar
TefalTava
Postovi: 809
Pridružen/a: 20 mar 2024, 10:43
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la TefalTava » 21 nov 2024, 17:57

Pendulum je napisao/la:
21 nov 2024, 17:53
Šta bi preporučili početniku za gradsku (većinom) vožnju? Do nekih 10-11 hiljada KM? Dizel po mogućnosti. :mrgreen:
U startu bjezi od dizela ako si pocetnik posebno ako nemas stabilne iznose financiranja pa da ne oplaces od egr-a, dizni, i sveg a ostalog što prati održavanje dizela :mrgreen: jer za desetak milja ne meres naci dobrog dizela samo te moze zapasti neki nezagrnuti mezar

Ganjaj benzinca kupljenog u BiH prije nego neki uvozni lesh koji je prešao magicnih 140000km al u rikvercu samo


https://olx.ba/artikal/64798943

za deset milja kupljena u BiH, malo presla, 2016o godiste savrsen izbor za pocetnika

Avatar
kraljttbvb
Postovi: 7927
Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la kraljttbvb » 22 nov 2024, 08:03

Pendulum je napisao/la:
21 nov 2024, 17:53
Šta bi preporučili početniku za gradsku (većinom) vožnju? Do nekih 10-11 hiljada KM? Dizel po mogućnosti. :mrgreen:
Reno Clio, Opel Corsa (ovo TefalTava sto je napisao) ili neko slicno manje auto...
Florian Wirtz tells Sports Illustrated: “I'm lucky to have so many excellent clubs right on my doorstep and to now be able to play for one of the best clubs in Germany and Europe”.

Avatar
Pendulum
Postovi: 4348
Pridružen/a: 14 jun 2024, 23:49
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Pendulum » 22 nov 2024, 10:30

Ma to su mi mala auta za nas troje. Ima li šta veće? :mrgreen:
Postao/la 19vendetta87 » 14 sep 2024, 22:48

Samo Allah zna koliko smo ja i moja porodica sretni (Sarajevo igralo 2:2 sa Posušjem)

Avatar
Slatinash_7
Postovi: 3173
Pridružen/a: 20 jun 2009, 17:56
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Slatinash_7 » 22 nov 2024, 10:55

Pozdrav ekipa,

Mišljenje o Hyundai Elantri, ima na piku jedna, 2020 godište, prešla 55 hiljada km, garancija još uvijek ima,plin fabrički..Djevojka i ja trenutno vozamo Octaviu, zeznule nas dizne već dva puta,hoćemo nešto pouzdano,ovo mi se čini kao idealan izbor..jel neko sjedao kad u to auto, veličina spram Octavie,neka iskustva..
Slatina Bog i batina

Fukare Slatina i Modra blatina

Avatar
VivaLaStella
Postovi: 1934
Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
Lokacija: Petoria
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VivaLaStella » 22 nov 2024, 10:56

Pendulum je napisao/la:
22 nov 2024, 10:30
Ma to su mi mala auta za nas troje. Ima li šta veće? :mrgreen:
Zanimaju li te Octavije? Imaš do 2010. modele sa 1.9TDI, poslije ide downsizing na 1.6
Što se tiče dimenzija, produženi Golf u biti. Solidan kapacitet gepeka + hatchback je, super za porodičnog čovjeka.
Jest da su bliže 13 hiljada, ali eto
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege

L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17

Avatar
Asteriks
Postovi: 11490
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 22 nov 2024, 15:43

slika

Nova Yaris se od 2022. sklapa u Českoj.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6446
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 22 nov 2024, 17:44

Kolega asteriks i ostatak ekipe. Nisu loše ove emisije koje prikazuju dosta premijera, a neki od tih vozila su već pri kraju radnog vijeka i na našim cestama. Čojk bi rek'o da je ovo bilo prije pola vijeka, al' nije tako davno. :thumbup:

05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Asteriks
Postovi: 11490
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 22 nov 2024, 18:46

Emisije tog miljea, pogotov domaće, znaju biti riznica blaga.
Ipak problem što stručnjaci nekad odu na stranputice, zbog stavova zasnovanih na ličnim preferencijama te ukusu.

Pa onda imamo favoriziranje nekih proizvođaca, jer se primjer fokus stavlja na upravljivost i potrošnju. A ne, kako bi trebalo, donositi sud prema rezultatima renomiranih testova na veći uzorak.

Zato u njemačkim automagazinima imamo npr. test izdržljivosti na preko 100k.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6446
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 23 nov 2024, 11:42

23. Novembra 1900.: prva vožnja prvog automobila marke Mercedes
Austrougarski konzul i uspješan prodavač automobila na Azurnoj obali Emil Jellinek je na utrci u Nici 1899. doživio nesreću koja ga je navela na razmišljanje o upravljivijem i snažnijem trkaćem automobilu…
Zapažanja i primjedbe iznio je glavnom konstruktoru tvrtke Daimler. Na osnovi njih Wilhelm Maybach je izradio automobil koji će premijeru doživjeti 1900., opet na utrci u Nici. Jellinek je Maybachu predložio da automobil dobije ime po njegovoj kćeri Mercedes. Njeno je pravo ime bilo Adrienne Manuela Ramona Jellinek, ali su je svi zvali Mercédès, a otac je vjerovao da to ime donosi sreću, pa je svašta nazvao njenim nadimkom, od vile do automobila.

Mercedes 35 HP, prvi automobil tvrtke Daimler je 23. studenoga 1900. izvezen na prvu probnu vožnju u njemačkom Cannstattu. Jellinek je odmah i naručio 36 automobila (trećinu tadašnje godišnje proizvodnje tvrtke Daimler), uz uvjet da novo vozilo i službeno dobije ime po njegovoj tada desetogodišnjoj kćeri. Uostalom, Jellinek je ponekad i na utrkama nastupao koristeći njen nadimak kao pseudonim.

Mercedes 35 HP bio toliko uspješan da su čelnici tvrtke Daimleru odlučili iskoristiti taj uspjeh i preuzeti ime za označavanje čitave game modela, dok je sam Jellinek uključen u upravni odbor tvrtke. Tako je gotovo slučajno, iz praznovjerja, stvoreno jedno od najpoznatijih globalnih automobilskih imena i jedan od općenito najprepoznatljivijih industrijskih brendova na svijetu.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

lakilone
Postovi: 1005
Pridružen/a: 02 feb 2023, 07:58
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la lakilone » 26 nov 2024, 10:17

Zna li neko gdje se u Sarajevu moze uzeti multimedija, vidim da vecinom vrse dostavu, bez mogucnosti licnog preuzimanja, zanima me ima li negdje centar gdje bi se moglo pogledati?

Avatar
Centre forward
Postovi: 6446
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 26 nov 2024, 19:24

Nije čudo da su Ameri pokrenuli priču EV. Kakva dominacija njemačkog inženjeringa. ZF Friedrichshafen :tokralju:

05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3978
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 26 nov 2024, 23:27

lakilone je napisao/la:
26 nov 2024, 10:17
Zna li neko gdje se u Sarajevu moze uzeti multimedija, vidim da vecinom vrse dostavu, bez mogucnosti licnog preuzimanja, zanima me ima li negdje centar gdje bi se moglo pogledati?
https://olx.ba/shops/TUNING_CENTAR/aktivni
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Centre forward
Postovi: 6446
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 28 nov 2024, 21:22

Nissan ima još „12 do 14 mjeseci da opstane“
Situacija u kompaniji Nissan ne izgleda dobro. Prodavci automobila beleže gubitke, proizvodnja je usporena, a nedavno je kompanija smanjila broj radnih mesta za više hiljada zaposlenih i prodala trećinu udela u Mitsubishi Motorsu. Međutim, sve ove mere možda su došle prekasno.

Novi izveštaj sugeriše da su Nissanovi dani odbrojani. U intervjuu za Financial Times, dva anonimna rukovodioca kompanije izjavila su da Nissan ima „još 12 do 14 meseci da preživi“. „Biće teško. Na kraju, potrebni su nam Japan i SAD da generišu prihode“, rekli su oni.

Kompanija navodno traži novog dugoročnog investitora, poput banke ili velike osiguravajuće kompanije, kako bi zamenila deo Renaultovog kapitala. Nissan takođe ne isključuje mogućnost da njihov dugogodišnji rival Honda preuzme većinski udeo u kompaniji, naglašavajući da su „sve opcije na stolu“. Nedavno su Nissan, Honda i Mitsubishi potpisali sporazum o dugoročnoj saradnji na razvoju električnih vozila.

Renault čak razmatra prodaju dela svojih akcija Hondi. Francuski proizvođač automobila navodno planira da restrukturira 25-godišnji savez sa Nissanom. Neimenovani izvor iz kompanije smatra da bi veće partnerstvo između Honde i Nissana bilo „pozitivno“ za francuski brend.

Smanjenje prodaje u SAD i Japanu je nateralo Nissan da početkom meseca ukine više od 9.000 radnih mesta, dok je istovremeno smanjio proizvodnju za skoro 20 procenata. Poslovna dobit kompanije pala je za 85% u trećem kvartalu, što je rezultiralo neto gubitkom od 9,3 milijarde jena (oko 60,1 milion dolara po trenutnom kursu). Nissan procenjuje da će uštedeti 3 milijarde dolara smanjenjem broja radnih mesta i proizvodnje dok pokušava da sprovede restrukturiranje.

Na kraju će da bude: „Karlose, vrati se, sve ti je oprošteno!“
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Asteriks
Postovi: 11490
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 02 dec 2024, 09:58

Sindikat IG Metall pozvao je na velike štrajkove radnika u svim Volkswagenovim tvornicama u Njemačkoj od ponedjeljka, dok se radnici bore protiv mogućih otpuštanja i smanjenja plaća.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6446
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 05 dec 2024, 19:42

Stellantis je u eri Tavaresa izgubio trećinu evropskog tržišnog udjela
Prenosimo veoma zanimljivu analizu Reutersa. Kada je mlađana Elena Aragon iz španskog grada Kadiza, bila rešena da pazari novi automobil, najpre se fokusirala na analizu osnovnih modela raznih proizvođača. U sklopu te potrage se posebno zainteresovala za Stellantisove adute s amblemima Fiata i Peugeota, ali je naposletku završila s Hyundaijem i20 u garaži. Kako se to desilo?

„Nisu mi se dopali osnovni modeli iz Fiata i Peugeota. Oni koji jesu, to jest oni koji su opremljeni tako da zadovolje moje potrebe, bili su pak preskupi,“ kaže Aragonova, obrazlažući zašto se opredelila za maleni i20 koji je isporučen i sa sistemom za nadzor nad dešavanjima u mrtvom uglu vozača, kao i kamerom za ispomoć pri kretnji u rikverc. „Nakon što mi odobriše popust, vozilo sam platila nekih 17 hiljada evra,“ kazala je ova dama zaposlena u centru za obuku kontrolora leta.

Njen izbor naglašava problem koji je zadesio Stellantis čijim radom upravlja izvršni direktor Karloš Tavareš, koji je na oko naprasno dao otkaz u nedelju. Reuters je pored ovog, nedavno objavio i intervjue s petoro Stellantisovih distributera, petoro kupaca i dva rukovodioca automobilske industrije, što se desilo uoči njegove ostavke i analize podataka o cenama pripremljenim od strane kompanije za istraživanje tržišta JATO Dynamics.

Tavareš kao prvi izvršni direktor Stellantisa, nastalog spajanjem Fiat Chryslera i grupe PSA, još početkom 2021. godine, se lagodno dodvoravao akcionarima kojima se dopala ideja brzog sniženja troškova. Rezultat je stigao u vidu jačanja poslovne dobiti na oko 13%, što je bilo dvostruko bolje nego što su beležili rivalski Volkswagen i Renault. Medeni mesec za grupu i izvršnog menadžera nije potrajao. Desio se pad prodaje i prateće gomilanje zaliha, a da stvar bude grđa, najintenzivniji sunovrat se desio na najprofitabilnijem severnoameričkom tržištu. Usledile su sumorne profitne prognoze i kasnija najava povlačenja Tavareša već 2026. godine.

Dok su se investitori usredsredili na Stellantisove dobro zapažene američke muke, grupa se, međutim, muči i tavori i na ključnom evropskom tržištu. Stelantis je pod Tavarešovim vođstvom izgubio trećinu tržišnog udela u Evropi. Fiatova evropska tržišna penetracija u istom periodu je prepolovljena i svedena je na 1,8%, dok se Citroenov udeo smanjio na 2,2%, pokazuju podaci Evropske asocijacije proizvođača automobila (ACEA).

Tržišno učešće franko-italijanske grupacije kopni još od januara 2021. godine, kao momenta nastanka Stellantisa. Distributeri Stellantisa na našem kontinentu za ovakvu situaciju krive Tavareša i njegovu pohlepu, to jest težnju ka efikasnosti i jačanju stopa dobiti.

„Iz game Stellantisa su polako nestajali pristupačni automobili,“ kaže Alberto Di Tano, osnivač grupe angažovane u distribuciji vozila po imenu Intergea, a koja u svom sastavu drži 169 maloprodajnih objekata razasutih po Italiji i Švajcarskoj. Recimo, Lancijin Ypsilon kao predstavnik jednog od deset Stellantisovih brendova u Evropi je nekada koštala 17 hiljada evra, danas ga ne dobiješ ispod 25 hiljadarki,“ govori Di Tano.

Prosečna maloprodajna cena Stellantisovih vozila iz putničkog programa je u septembru bila na nivou od oko 40 hiljada evra, kada se analizira tržište 14 najvećih ekonomija EU, što je znatno više od proseka za ovaj tržišni segment, da se zaključiti iz podataka na koje polaže pravo JATO Dynamics.

Prosek cena za kineski SAIC (kom su uvedene carine) i koji kontroliše britansku marku MG, iznosi 32,5 hiljada evra, dok je kod Renaulta, Mitsubishija i Suzukija taj prosek na koti koja je niža od 29 hiljada evra. Cene Stellantisovih proizvoda su od 2021. godine, narasle na pet najvećih evropskih tržišta (Nemačka, Francuska, Italija, Španija i Ujedinjeno Kraljevstvo). Istim putem su krenuli i Hyundai i Toyota, ali su Volkswagen i Renault išli u suprotnom smeru.

„Iako rastu cene automobila Stellantisa, tržište ih i dalje doživljava kao velikoserijska vozila, a ne premijum,“ navodi viši analitičar u firmi JATO, čovek po imenu Felipe Munjoz. Bivši izvršni rukovodilac Stellantisa navodi da je na politici visokih cena i skromnih troškova, insistirao Tavareš, sve u želji jačanja profita a posebno nakon svetske zdravstvene krize.

Ono što je kinjilo Stellantis u Evropi, takođe se dešavalo i na tlu Severne Amerike, posebno s Jeepom. Erin Kiting, kao izvršni analitičar u firmi Cox Automotive, navodi da su kupci ostali skandalizovani nakon što su shvatili da su primerci Jeepa koji su se 2019. godine prodavali za sumu od 35 hiljada američkih dolara, naprasno ove godine nutkani za 60 hiljada zelembaća. Isti efekat su uzrokovali i Jeepovi puleni koji su se pojavili s cenom koja prevazilazi 100 hiljada dolara. Teško ko je od dokazanih džipoljuba mogao da svari ove cene, posebno zato što su to ljudi koji najviše vrednuju robusnost i priuštivost.

„Bio je usredsređen na profit. Dizali su cena vozila i nisu zastali da se zapitaju ko su zapravo njihovi kupci?'“ kazala je Kitingova govoreći o Tavarešu.

Stellantis je ranije preko Reutersa obelodanio da planira lansiranje približno 20 novih modela različitih automobilskih segmenata, sve u narednih par meseci, ciljajući na dostizanje dvadesetoprocentno tržišnog udela u EU. Tu je bio uključen i Citroen C3, koji s cenom u baterijskom izvođenju kreće od cene od 23 hiljade evra. Isto tako, konvencionalna osnovna varijanta ovog modela startuje „za manje para“ od 15 hiljada evra.

Kao i kod drugih evropskih proizvođača automobila, Stellantisovi problemi u Evropi su pogoršani žestokom konkurencijom azijskih rivala, uključujući tu i Hyundai i Toyotu. Kineski proizvođači automobila, među kojima se ističe BYD, a koji zajedno drže oko 5% evropske prodaje automobila i koji bi mogli imati tržišni udeo od 12% do 2030. godine prema konsultantu AliyPartnersu, podvukli su se s cenom ispod Stellantisove ponude.

Sićušni Fiat 500, tradicionalno povezivan s priuštivom mobilnošću, sada se nudi isključivo kao elektromobil i to ne za manju sumu od vrtoglavih 29 hiljada evra. „Stellantisove cene nemaju uporište u realnosti,“ kaže u malo slobodnijem prevodu Toni Fasina, osnivač jednog od najvećih milanskih distributera. „Kada bi grupa nastupila s pravim cenama, kupci bi i dalje bili tu.“

Na radost kineskih proizvođača se dešava da sve više i više distributera Stellantisa počinje da nudi vozila drugih brendova, kako bi barem malo nadomestili sporu tražnju za vozilima iz ove grupacije. To je izjavio Herman Kles, predsednik udrženja distribura Stellantisa za Belgiju i Luksemburg. Povrh svega, kao rastući problem grupacije se nameće i složenost same organizacije konglomerata.

Stellantis naime kontroliše 14 imena, dok Volkswagen nakon izdvajanja Porschea iz 2022. godine, pod upravom drži devet brendova, a Toyota samo tri.

Široka paleta Stellantisa je svakako nesavršena. Nedostaje jasno razgraničenje između proizvoda, pa se tako Fiat i Citroen nadmeću za racionalnije kupce, dok bi Jeep i Alfa Romeo da zavedu kupce premijum automobila. Vozila srednje veličine su, zarad jačanja profitabilnosti, smeštena na platformu STLA Medium, dok manja vozila počivaju na Peugeotovoj arhitekturi po imenu CMP.

„Mnogi modeli Stellantisa se preklapaju, previše su slični,“ kaže Plinio Vanini, vlasnik najveće distributerske grupacije u Italiji. Ta se zove Autotorino.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Asteriks
Postovi: 11490
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 14 dec 2024, 22:28

Relativno nova marka na europskom tržištu, kineski Deepal, svojim će električnim SUV-om S07 pokušati učiniti ono što sve ostale kineske marke čine – postati ozbiljnim konkurentom europskim proizvođačima. Deepal je inače podružnica kompanije Changan Automobile, dok je ovaj model razvijen u suradnji s Huaweijem i CATL-om. U proizvodnji je od svibnja prošle godine, u Europi će ga distribuirati Stellantis, po još nepoznatoj cijeni. U Kini početni model košta samo 22.000 eura, što je vrlo pristojna cijena za SUV srednjeg segmenta.
Prije početka prodaje u Europi Deepal S07 prošao je i kroz ruke Euro NCAP-a, koji ga je pak ovjenčao s maksimalnih pet zvjezdica. Testiranje je prošlo vrlo dobro, pa su rezultati za sigurnost odraslih putnika i djece u vozilu visokih 95% odnosno 87%. Nešto niže ocjene zaradio je u zaštiti ranjivih sudionika u prometu (74%), što je i očekivano za SUV zbog viših A-stupova i opasnosti primarno za bicikliste. Sustavi aktivne sigurnosti i pomoći vozaču donijeli su ocjenu od 77%, što je bilo dovoljno za ukupnu ocjenu od maksimalnih pet zvjezdica.


Auuu :salut:
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: jasmin10 i 10 gostiju.