Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
30
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 140

Avatar
Asteriks
Postovi: 11489
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 12 nov 2024, 09:57

meho-medo je napisao/la:
12 nov 2024, 09:47
Pozdrav svima naime neki dan vulkanizer mi je mijenjao gume i zeznuo jedan navoj na zadnjem desnom tocku.

Zapravo samo mi je rekao da mi je matica zeznuta i da kupim novu u motorexu 5-6 KM. Sto sam i uradio medjutim kad sam kuci rucno pritezao novu maticu vidio sam da ide ukrivo i tesko se zateze te sam zakljucio da je ocigledno navoj otisao.

Rijec je o Astri J sedan eh sad interesuje me da li kad skinem tocak, diskove, klijesta da li mogu samo izbiti stari navoj i uzeti takav drugi naravno sa novom maticom? Ili je to ipak malo komplikovanija procedura za sta je potreban i precizniji alat pa da ipak ne pocinjem bez mehanicara?

Ova matica od neki dan je trenutno pritegnuta na tocku al upitno mi je koliko drzi.
Radio sam taj zahvat na Focusu, a msm da je slicna procedura. Navoj se izbija tako sto okrenes disk (kad skines tocak) do one tacke, gdje je navoj slobodan za izbit.

Kucnes cekicem, stavis novi toliko da dovoljno proviri. Kad zatezao maticu, automatski bi trebao ulec.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
milanist
Postovi: 13707
Pridružen/a: 22 jul 2012, 23:46
Lokacija: 07.07.2009
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la milanist » 12 nov 2024, 10:03

meho-medo je napisao/la:
12 nov 2024, 09:47
Pozdrav svima naime neki dan vulkanizer mi je mijenjao gume i zeznuo jedan navoj na zadnjem desnom tocku.
Nekada davno sam imao isti problem, rijesio sam kod nekog tokara, pa eto pokusaj i ti ako znas da negdje neko radi sa tim tokarskim strojem :mrgreen:
Mozda ce ti reko biti lakse da samo popravi te navoje.
There is a good player, and a great star, and after a legend. But above all these comes Paolo Maldini.
POBJEDNIK SportSport.ba CALCIO LIGE SEZONA 2015/16

Avatar
Centre forward
Postovi: 6446
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 12 nov 2024, 10:17

11. Novembra 2008. Yugo zaključio karijeru.
Crvena Zastava je 11. studenoga 2008. zaključila proizvodnju jugoslavenske izvedenice modela Fiat 127, funkcionalnog i nelošeg malog auta, uvedenog 1980., kao novi Fićo, koji je 1985. (pre)ambiciozno upućen i na američko tržište
Priča o automobilu Jugo, kasnije Yugo, u velikoj je mjeri nalik na priču o danas nepostojećoj državi u kojoj je nastao. Izvorno pisan ‘po domaće’ i namijenjen modernizaciji jugoslavenskog voznog parka, bio je baziran na mehanici modela Fiat 127, pobjednikom u izboru za ‘Europski automobil 1972. godine’, s funkcionalnijom karoserijom. Izvorno, koncept je 1969. uveo Autobianchi A112.

Proizvodnja je pokrenuta 28. listopada 1980., kako bi prvi primjerak montažnu traku mogao napustiti dan kasnije, na ondašnji Dan republike. Za razliku od ‘originala’ s dvoja vrata i troja uz doplatu, imao ih je serijski tri. Gabaritima 349 x 154 x 134 cm bio je 10,5 cm kraći, centimetar širi i dva niži nego Fiat 127, a međuosni razmak od 215 cm bio je 7,5 cm manji.

Jugo 45 je pokretao provjereni OHV 4-cilindraš s tri ležaja radilice, serije F100, obujma 903 ccm, koji je 1955. izvorno napravljen za Fiat 600, odnosno model Zastava 750, Fićo, sa 633 ccm, naknadno 767 ccm. Ali, izvorno trebao se zvati drukčije. Nakon modela Zastava 101 (Stojadin), drugi ‘potpuno domaći’ auto trebao je ponijeti oznaku 102, a prvi je primjerak obećan ‘Najvećem sinu naših naroda i narodnosti’. U posljednji tren, pola godine nakon smrti Josipa Broza Tita, kao iznenađenje, saznalo se novo ime – Jugo 45.

Bio je živahan, dobrih performansi. Stotku je hvatao za 20,1 s i mogao potegnuti 135 km/h, a trošio korektnih šest do sedam litara na 100 km. Imao je performanse kao osnovni Opel Kadett i Ford Escort, pružao malo manje temperamenta nego osnovni Volkswagen Golf. Izvorna talijanska koncepcija (Fiat), s poprečno smještenim motorom i neovisnim ovjesom, omogućila je stabilnost i upravljivost, ali tek kad bi se tvorničke gume Tigar i nešto manje loše Trayal (na kiši “tiha jeza”, pogibeljne), zamijenile barem gumama Sava. Zbog boljih guma, a i sportskih dodataka, mnogi su hrlili u Trst.

Zahvaljujući prednjim diskovima kočio je solidno, a i limarija je bila razmjerno solidna, zbog manjih gabarita, s istim limom čvršća nego što je imala Zastava 101. Isti prednji ovjes, koji je u modelima Zastava 101, pogotovo Yugo Florida, bio prenježan (jedna od glavnih boljki), u Yugu je funkcionirao dobro. Kad je 1985. došlo do mogućnosti (pre)ambicioznog izvoza u SAD, stiglo je pisanje s ipsilonom i značajna poboljšanja detalja i kvalitete.

No ni to nije bilo dostatno da, usprkos isprva vrlo dobrim prodajnim rezultatima, na kraju ne izbije na loš glas i završi na ili pri vrhu većine lista najgorih automobila ikada proizvedenih. Izvozio se u Njemačku, Francusku, Poljsku, SSSR i Veliku Britaniju, gdje su ga najviše kritizirali, proglašavali “najgorim autom ikad proizvedenim”. A objektivno, bio je suvremeniji i kvalitetniji od dobrog dijela drugih istočnoeuropskih automobila, no jednom stečen loš glas ostaje zauvijek.

Proizvodio se i sa, tada, suvremenim OHC motorom iz modela Zastava 101 (Stojadin), obujma 1116 ccm (Yugo 55 i Yugo 60) te s 1301 ccm (Yugo 65). Ti su modeli imali 5-stupanjski ručni mjenjač, što je tada bila odlika boljih i snažnijih automobila. A Yugo 65 bio je već poletan, (14,5 s, 155 km/h), dinamičniji i brži od većine prosječnih auta na cestama.

Sredinom 1980-ih brendiran je, za talijansko tržište, kao Innocenti Koral, pa na domaćem tržištu postaje Yugo Koral te Yugo postaje brend, s modelima Yugo Koral (izvorni Yugo), Yugo Skala (ex Zastava 101) i Yugo Florida. Tijekom 28 godina proizvedeno je ukupno 794.428 primjeraka ovog automobila koji je ostavio neizbrisiv trag u povijesti ovih prostora, gotovo jednako kao njegovi slavni prethodnici Fićo i Stojadin.

Poslije izbijanja rata i raspada Jugoslavije kragujevačka Crvena Zastava gubi velik dio kooperanata, jer su mnogi dobavljači bili iz drugih republika, koje su tada postale samostalne države. Proizvodnja malih serija modela ipak je nastavljena još gotovo dva desetljeća, uz mnogo promjena imena, dizajnerskih i mehaničkih detalja.

Posljednji primjerak modela Yugo s proizvodne je trake u Kragujevcu sišao 11. studenoga 2008., nakon što je već postignut dogovor o preuzimanju Zastave od strane tvrtke Fiat. Zbog lošeg glasa na svjetskoj razini malo ih je preostalo, no to je razlog da će jednog dana postati kolekcionarski zanimljiv automobil. Primjerci u korektnom stanju cijene se od 3000 do 4000 eura, a za rijetke primjerke Cabrio kolekcionari nude i više od 15.000 eura
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

meho-medo
Postovi: 3397
Pridružen/a: 16 maj 2011, 19:13
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la meho-medo » 12 nov 2024, 10:27

Asteriks je napisao/la:
12 nov 2024, 09:57
meho-medo je napisao/la:
12 nov 2024, 09:47
Pozdrav svima naime neki dan vulkanizer mi je mijenjao gume i zeznuo jedan navoj na zadnjem desnom tocku.

Zapravo samo mi je rekao da mi je matica zeznuta i da kupim novu u motorexu 5-6 KM. Sto sam i uradio medjutim kad sam kuci rucno pritezao novu maticu vidio sam da ide ukrivo i tesko se zateze te sam zakljucio da je ocigledno navoj otisao.

Rijec je o Astri J sedan eh sad interesuje me da li kad skinem tocak, diskove, klijesta da li mogu samo izbiti stari navoj i uzeti takav drugi naravno sa novom maticom? Ili je to ipak malo komplikovanija procedura za sta je potreban i precizniji alat pa da ipak ne pocinjem bez mehanicara?

Ova matica od neki dan je trenutno pritegnuta na tocku al upitno mi je koliko drzi.
Radio sam taj zahvat na Focusu, a msm da je slicna procedura. Navoj se izbija tako sto okrenes disk (kad skines tocak) do one tacke, gdje je navoj slobodan za izbit.

Kucnes cekicem, stavis novi toliko da dovoljno proviri. Kad zatezao maticu, automatski bi trebao ulec.
Oke, probacemo. Hvala.

@Milanist hvala druze i tebi to kod tokara je pretpostavljam s nareznicama da popravi navoj?
"Želio sam da se strpim i sustegnem od tebe ali, izdala me je ljubav u srcu koja za tebe od davnina traje. İ znaj da sam se u tebe zaljubio, i sada kad to znaš čini što hoćeš."
(İbn Qajjim)

Avatar
Derdiyok
Postovi: 18300
Pridružen/a: 10 maj 2015, 04:48
Lokacija: Σα
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Derdiyok » 12 nov 2024, 22:49

Pitanje za Asteriksa :mrgreen:

Jutros sam auto upalio na guranje. Voltaža kad je ugašen padne na 11.6, a kad je upaljeno auto sa svim sijalicama 13. Prije neki dan mi je palio lampicu akumulatora i u jednom momentu je otkazala sirena pa opet došla sebi, te isto tako jedna klema je bila vruća.
Nakon tog paljenja i malo vožnje da se napuni baterija uredno pali, na pola ključa. Sad me baca u nedoumicu je li u pitanju alternator?
Astra H 1.6 XER

Neko kaže zamjeni akumulator i biće sve okej, puniće na 14.2V, neko govori da je alternator u pitanju. I haj ti sad znaj šta je. Meni se sve čini da je u pitanju alternator zbog gore navedenih simptoma ?
® GONGASHI POWERHOUSE ®

Avatar
Asteriks
Postovi: 11489
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 nov 2024, 09:26

Derdiyok je napisao/la:
12 nov 2024, 22:49
Pitanje za Asteriksa :mrgreen:

Jutros sam auto upalio na guranje. Voltaža kad je ugašen padne na 11.6, a kad je upaljeno auto sa svim sijalicama 13. Prije neki dan mi je palio lampicu akumulatora i u jednom momentu je otkazala sirena pa opet došla sebi, te isto tako jedna klema je bila vruća.
Nakon tog paljenja i malo vožnje da se napuni baterija uredno pali, na pola ključa. Sad me baca u nedoumicu je li u pitanju alternator?
Astra H 1.6 XER

Neko kaže zamjeni akumulator i biće sve okej, puniće na 14.2V, neko govori da je alternator u pitanju. I haj ti sad znaj šta je. Meni se sve čini da je u pitanju alternator zbog gore navedenih simptoma ?
E roka evo plivam u obavezama, pa cu ti prekopirat txt sa Silux str.
:mrgreen:
Napon akumulatora mora biti između 13,5 i 14 V. Napon se treba izmjeriti dok motor radi, ali također i u samom trenutku paljenja jer ako padne ispod 10 V znak je i da je sam akumulator pri kraju. Kada ima kolebanja u naponu na samom akumulatoru, znak je da i alternator također ne radi dobro te se na njemu pojavio kvar.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
milanist
Postovi: 13707
Pridružen/a: 22 jul 2012, 23:46
Lokacija: 07.07.2009
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la milanist » 13 nov 2024, 10:19

meho-medo je napisao/la:
12 nov 2024, 10:27
@Milanist hvala druze i tebi to kod tokara je pretpostavljam s nareznicama da popravi navoj?
Da, i ja sam tako bio zeznuo navoje, pa bio kretao ukoso saraf, pa kad je popravio navoje bilo sve OK.
There is a good player, and a great star, and after a legend. But above all these comes Paolo Maldini.
POBJEDNIK SportSport.ba CALCIO LIGE SEZONA 2015/16

Avatar
Centre forward
Postovi: 6446
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 15 nov 2024, 12:43

BMW brani dizel i sprema veliku novinu naredne godine :cool:
„Električni automobili nisu za svakoga“
Proizvođači automobila su primorani na potpuni strateški preokret nakon što električni automobili nisu prihvaćeni onako kako su se svi nadali. Ono što je trebalo da bude pravi procvat i nezaustavljiv fenomen već u prvoj polovini ove decenije potpuno se promenilo, stavljajući neke brendove u nepovoljan položaj u poređenju sa drugima.

BMW je znao da bi radikalna promena bila nemoguća, pa je zadržao poslovni model nudeći motore sa unutrašnjim sagorevanjem, plug-in hibride i električne automobile — kompletan asortiman koji odgovara različitim potrebama kupaca. U izjavi za nemački medij, izvršni direktor BMW-a ne samo da je potvrdio nastavak ove strategije, već je i izrazio uverenje da električni automobili nisu za sve.

BMW veruje u budućnost dizela i prepoznaje njegov dug vek trajanja
Visoki zvaničnik BMW-a istakao je: „Napredak u električnom pogonu ne znači automatski da je električni automobil najbolje rešenje za sve. Neki kupci obično vuku teške prikolice, a u nekim oblastima još uvek nedostaje infrastruktura. U tom slučaju, moderan dizel može biti rešenje. A ako želite vožnju bez emisija, 2028. godine ćemo obogatiti ponudu drugom električnom opcijom: automobilom sa gorivnim ćelijama na vodonik”, tehnologijom koju razvijaju u saradnji sa japanskim partnerom Toyotom.

BMW ne razume brendove koji su odlučili da napuste dizel i fokusiraju se samo na elektrifikovane benzince, ali je jasno da povećanje efikasnosti u korišćenju ovog goriva zahteva veću investiciju i značajna sredstva. Ovo je glavni razlog zbog kojeg su drugi brendovi odustali i radije se opredeljuju za mikrohibride, koji su mnogo jeftiniji.

Sintetički dizel u BMW-ovim modelima od 2025. godine
Direktor je snažan zagovornik sintetičkih goriva, najavljujući svoju nameru da se okrenu ka njima od 2025. godine. Njihovi benzinski motori su već spremni da koriste alternative sa do 25 procenata biološke komponente. Ovo će važiti i za dizel motore od sledeće godine.

Oliver Cipse je potvrdio da će svi novi automobili koji budu izlazili sa proizvodnih linija u Nemačkoj od januara biti isporučeni sa mogućnošću punjenja gorivom HVO 100. Ovo gorivo je čistije od fosilnog dizela — smanjuje emisiju CO2 za 90 procenata — bez štetnih efekata po motore i sa istim performansama, bez produženja vremena potrebnog za punjenje rezervoara.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Asteriks
Postovi: 11489
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 16 nov 2024, 18:29

slika

Bio jednom jedan dizel.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3976
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 16 nov 2024, 23:01

Asteriks je napisao/la:
16 nov 2024, 18:29
slika

Bio jednom jedan dizel.
Mašala , samo tako da se nastavi . :thumbup:
Nema odvratnijeg zvuka na svijetu od dizel motora ...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11489
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 17 nov 2024, 11:21

To kada su u pitanju osobna vozila.

Ali laka i teška komercijalna vozila (prikaz ispod), pa poljoprivredne i građevinske mašine, sve dominacija dizela.
slika
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Chillout
Postovi: 102
Pridružen/a: 17 jul 2019, 23:09
Lokacija: Vitez
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Chillout » 19 nov 2024, 21:11

Family SUV sa 7 sjedišta.. Na ljeto mislim uzimati jer mi je A6 postao tijesan.
Kodiaq se ističe kao bestbuy za budžet od oko 35000€.
Naravno, gledao bih jači motor sa 147kw.
Ako imate kakav drugi prijedlog, pucajte. 😁

Avatar
feniksptica
Postovi: 18024
Pridružen/a: 14 nov 2019, 19:12
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la feniksptica » 19 nov 2024, 21:26

Chillout je napisao/la:
19 nov 2024, 21:11
Family SUV sa 7 sjedišta.. Na ljeto mislim uzimati jer mi je A6 postao tijesan.
Kodiaq se ističe kao bestbuy za budžet od oko 35000€.
Naravno, gledao bih jači motor sa 147kw.
Ako imate kakav drugi prijedlog, pucajte. 😁
Peugeot 5008
Plavo oko plakalo je.

BOT (ponude u inbox)

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3976
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 19 nov 2024, 22:49

feniksptica je napisao/la:
19 nov 2024, 21:26
Chillout je napisao/la:
19 nov 2024, 21:11
Family SUV sa 7 sjedišta.. Na ljeto mislim uzimati jer mi je A6 postao tijesan.
Kodiaq se ističe kao bestbuy za budžet od oko 35000€.
Naravno, gledao bih jači motor sa 147kw.
Ako imate kakav drugi prijedlog, pucajte. 😁
Peugeot 5008
Ma Kodiaq je tu bog allah džamija , nema razmišljanja buraz .
Nema nikakav drugi prijedlog .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Centre forward
Postovi: 6446
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 20 nov 2024, 15:57

20. Novembra 2008. proizveden posljednji legendarni ‘Stojadin’, Yugo Skala 55, koji se počeo proizvoditi 1971. kao Zastava 101
Kad je 1971. predstavljena Zastava 101, ubrzo prozvana “Stojadin”, bio je to veliki događaj, napokon je u bivšoj državi počela proizvodnja auta koji nije bio licencirana kopija nekog zapadnog modela. Tijekom 37 godina proizvedeno ih je 1.273.532
Prešućivalo se pritom, naravno, kako je automobil razvijen u Torinu, kao jedna od potencijalnih karoserijskih inačica novog modela Fiat 128. U Torinu su se na kraju odlučili Fiat 128 proizvoditi u klasičnim limuzinskim i karavanskim inačicama, a najnapredniji peterovratni oblik neobjašnjivo je prepustio jugoslavenskom partneru.

Neki izvori tvrde da su odustali od te inačice zbog smanjene krutosti karoserije u odnosu na odabrane. No nedvojbeno je da je upravo Zastava 101 u tom trenutku koncepcijski bila jedan od najsuvremenijih europskih automobila i posve je nejasno zašto je Fiat nije iskoristio barem kasnije, kao odgovor na fenomenalno uspješan Volkswagen Golf.

U Jugoslaviji, ali i na dosta drugih tržišta, Zastava 101 bila je pristojan prodajni hit i svake godine rasla je proizvodnja modela, koji će dobiti i luksuznije opremljene inačice, pa trovratni Mediteran, a u osamdesetima i proizvodna linija starijeg brata, modela Fiat 128, bit će prebačena u Kragujevac. Nastala je kompaktna limuzina Zastava 128.

Živahan automobil postigao je i lijepe sportske uspjehe, no za stjecanje bolje reputacije na međunarodnom planu nedostajala mu je ponajprije kvaliteta izrade. Čak i u fazi značajne modernizacije tvornice nakon početka proizvodnje modela Jugo 45 za američko tržište odstupanja su nastavila biti prevelika, a kontrola kvalitete završnog proizvoda neprikladna za standarde razvijenih zemalja.

Nastupanjem tužnih vremena 1990-ih propao je projekt zamjene modela, koji je u međuvremenu dobio novo ime Skala,suvremenijim modelom Yugo Florida, a šamaranje mrtvog konja nastavilo se 20. studenoga 2008., s proizvodne trake u Kragujevcu sišao posljednji primjerak. Ukupno ih je proizvedeno 1.273.532.

Ovo je svakako jedan od automobila koji je motorizirao naše krajeve i nesumnjivo mu slijedi određena reevaluacija, već sada rane serije, s najčišćim dizajnom, počinju dobivati na cijeni i bivati prihvaćane na skupovima starodobnika, a neki zaljubljenici kreću i u detaljne restauracije. Vrijeme kultnog Stojadina tek dolazi.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Azpi
Postovi: 3621
Pridružen/a: 17 maj 2018, 13:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Azpi » 21 nov 2024, 03:59

Passata B8 sa 1.6 prekociti?
Nekako mi je preveliko auto za tako mali motor?

Golf 7 sa 1.6 moze li proci?
Sajt od kojeg zivis, 2,5M pratioca, napisana knjiga i prodata u 1000 primjeraka.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3976
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 21 nov 2024, 08:03

Azpi je napisao/la:
21 nov 2024, 03:59
Passata B8 sa 1.6 prekociti?
Nekako mi je preveliko auto za tako mali motor?

Golf 7 sa 1.6 moze li proci?
Passata svakako preskočiti , ako većinu vremena voziš po gradu 1.6 , ako si većinu van grada onda 2.0 .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Azpi
Postovi: 3621
Pridružen/a: 17 maj 2018, 13:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Azpi » 21 nov 2024, 11:33

VensanKasel je napisao/la:
21 nov 2024, 08:03
Azpi je napisao/la:
21 nov 2024, 03:59
Passata B8 sa 1.6 prekociti?
Nekako mi je preveliko auto za tako mali motor?

Golf 7 sa 1.6 moze li proci?
Passata svakako preskočiti , ako većinu vremena voziš po gradu 1.6 , ako si većinu van grada onda 2.0 .
Ma po gradu, poso-kuca po Sarajevo
Ma gledam sedmice vecina dizela je 1.6 na piku :crazy:
Sajt od kojeg zivis, 2,5M pratioca, napisana knjiga i prodata u 1000 primjeraka.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 16992
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 21 nov 2024, 13:42

Azpi je napisao/la:
21 nov 2024, 11:33
VensanKasel je napisao/la:
21 nov 2024, 08:03
Azpi je napisao/la:
21 nov 2024, 03:59
Passata B8 sa 1.6 prekociti?
Nekako mi je preveliko auto za tako mali motor?

Golf 7 sa 1.6 moze li proci?
Passata svakako preskočiti , ako većinu vremena voziš po gradu 1.6 , ako si većinu van grada onda 2.0 .
Ma po gradu, poso-kuca po Sarajevo
Ma gledam sedmice vecina dizela je 1.6 na piku :crazy:
Preteško je to auto za 1.6 dizlo. Ide kao vezan za banderu. Probaj i vidjet ćeš. Pasaat B7 2.0 4motion vozim kao službeno vozilo i to je već druga priča. Po meni mjera iako sam veći fan benzinaca. Imaš i Pasaata benzinca 1.4 tsi. Iako bih opet ja preporučio Octaviu koja se vozi kao Fiesta i upotrebljiva je kao i Passat s tim da je to auto na šasiji Golfa pa je osjetno lakše od Passata i sa njim može i proći 1.6 TDI
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3976
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VensanKasel » 21 nov 2024, 15:59

Bosniacum Lilium je napisao/la:
21 nov 2024, 13:42
Azpi je napisao/la:
21 nov 2024, 11:33
VensanKasel je napisao/la:
21 nov 2024, 08:03


Passata svakako preskočiti , ako većinu vremena voziš po gradu 1.6 , ako si većinu van grada onda 2.0 .
Ma po gradu, poso-kuca po Sarajevo
Ma gledam sedmice vecina dizela je 1.6 na piku :crazy:
Preteško je to auto za 1.6 dizlo. Ide kao vezan za banderu. Probaj i vidjet ćeš. Pasaat B7 2.0 4motion vozim kao službeno vozilo i to je već druga priča. Po meni mjera iako sam veći fan benzinaca. Imaš i Pasaata benzinca 1.4 tsi. Iako bih opet ja preporučio Octaviu koja se vozi kao Fiesta i upotrebljiva je kao i Passat s tim da je to auto na šasiji Golfa pa je osjetno lakše od Passata i sa njim može i proći 1.6 TDI
Kod nas je u renti bio i Golf 7 karavan i Touran 7 sjedišta , oba 1.6 . Niko od klijenata se nije žalio , nije bilo nikakvih problema sa motorom .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.